Dokunmatik Ekran Bölümü'de olsun...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Dokunmatik Ekran Bölümü'de olsun...
Nokia, Samsung, Sony Ericsson'dan ziyade Dokunmatik Ekranlı Telefonlar için bölümde açılsın. Bölümün içinde Symbian, Java ve Windows mobile için Bölümlerde olsun. Böylece Dokunmatik ekranlı telefonlar için uygulama bulunması daha iyi olur diye düşündüm... Fikir Nasıl???:)
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Dokunmatik ekranlarında işletim sistemleri diğer telefonlarınki gibi aynı olabiliyor ,Yani içerik konusunda bir sıkıntı yok:oke:
 
CK1991

CK1991

Üye
aslında bu düşünceye katılıyorum çünkü dokunmatik ekran ile ilgili ok klas programlar var parmak izi okuyucu gibi falan insanı çok imrendiriyor bu tarz programlar bu telefonların kullanıcısı değilim ama eğer kullansaydım çok ilgimi çekerdi böyle bir bölüm güzel program paylaşımlarıyla zenginleştirilir
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Nokia'nın dokunmatik ekranlı modellerinin işletim sistemi Symbian 9.4 v5 adıyla sitemizde kategorilendirilmiştir. Bunun dışında iPhone için zaten bir bölümümüz mevcut. Diğer markaların dokunmatik ekranlı modellerine bunlar kadar rağbet olmadığı için kendi kategorilerinin altında üyelerin eklediği konular var.
 

Neverex

Üye
Gereksiz bu benim şahsi görüşüm
 
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'nın dokunmatik ekranlı modellerinin işletim sistemi Symbian 9.4 v5 adıyla sitemizde kategorilendirilmiştir. Bunun dışında iPhone için zaten bir bölümümüz mevcut. Diğer markaların dokunmatik ekranlı modellerine bunlar kadar rağbet olmadığı için kendi kategorilerinin altında üyelerin eklediği konular var.

Benim demek istedigim java`lar icin dokunmatik uygulamalar var benim demek istedigim Symbian icin ayri, java icin ayri olsun boylece icerik konusunda karisiklik olmaz... Diye dusundum ama tabii ki siz daha iyi bilirsiniz. :) Siz bilirsiniz.
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
bole bı bolume bencede gerek yok hem acılsada fazla program yok yanı paylasım fazla olmaz kısa sure bı paylasım olur sonra programlar bıtınce bolumde acılacak konu kalmaz bence
 

fako_fako

Üye
bende katılıyorum istedigimi zor buluyorum
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Katılıyorum sana melih :) ama bir yandan da normal telefonların açtığı programları vs. Dokunmatik telefonların açtığını da biliyorum ve madalyonun bu tarafından bakınca da gereksiz duruyor . :) başlık kalabalığına gerek yok bence ... Bana kalırsa mesela s60 bölümünde alternatif bir bölüm açılsın veya bir konu... bütün dokunmatik telefonlar için olan konulari oraya açarsınız .. :)
 
rafi1994

rafi1994

Üye
mantıklı olur:maxicep:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Nokia'nın dokunmatik ekranlı modellerinin işletim sistemi Symbian 9.4 v5 adıyla sitemizde kategorilendirilmiştir. Bunun dışında iPhone için zaten bir bölümümüz mevcut. Diğer markaların dokunmatik ekranlı modellerine bunlar kadar rağbet olmadığı için kendi kategorilerinin altında üyelerin eklediği konular var.
bencede gereksiz telefonunuzun symbian versiyonunu bildikten sonra sitede rahatlıkla bulabilirsiniz..
 
seref_1907

seref_1907

Üye
açılırsa iyi olur gerçekten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt