M3L!H
Üye
Dokunmatik Ekran Bölümü'de olsun...
Nokia, Samsung, Sony Ericsson'dan ziyade Dokunmatik Ekranlı Telefonlar için bölümde açılsın. Bölümün içinde Symbian, Java ve Windows mobile için Bölümlerde olsun. Böylece Dokunmatik ekranlı telefonlar için uygulama bulunması daha iyi olur diye düşündüm... Fikir Nasıl???



