Dizüstünde Olması Gerekenler Nelerdir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
    Konu Sahibi
Dizüstünde Olması Gerekenler Nelerdir
masa üstünü yaktım hevesim kaçtı dizüstü merakı saldı da bi bilgi veren olursa sevinirim bakarsın bi gün alırız önbilgi olsun istedim marka ve özellikler için şimdiden teşekkür
 


perfectlover

Üye
Piyasada dizüstüler 650 dolara kadar düştü. Marka pek farketmez ama mutlaka pil ömrü uzun olan bir model seç. İşlemciden yana pek fazla bir beklentin olmasın zira pil daha uzun gitsin diye tüm işlemcilerin hızları düşük tutuluyor. Diğer özellikler PC lerle aynı. Bluetoth adaptörü de kablo derdinden kullanman için ideal olur. Bir de çanta. Çünkü şarj cihazlarını taşıman gerekecek. Ekstra pil de alabilirsin.
 
msw

msw

Üye
İhtiyaçlarına göre seçim yapmalısın ... Ne söylesem yalan olur Ben mesela Dell Latitude D600 kullanıyorum gayet memnunum ...
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
    Konu Sahibi
markalar arasında fazla uçurum yok genellikle özellikleri aynı olanların fiyatı en fazla 50 dolar felan oynuyo ama sony uçmuş sanki işlemci en fazla 2.0 mı bide amd nin işlemcisi nası hp de onu gördümde
 

perfectlover

Üye
Sony'nin her zamanki hali. Kendilerini bulunmaz Hint kumaşı sanıyorlar. AMD işlemci derken hangi modelden bahsediyorsun? Senin de bildiğin gibi dizüstünden fazla performans bekleme. Grafik uygulamaları için AMD iyidir ama hız (frekans) düşük olduğu için dizüstünden verim alamazsın. Veya dizüstünü PC gibi kullanırsın ki (Pil çabuk biteceğinden kısa süre sonra şarj etmek zorunda kalacaksın ki bu da bilgisayarı evde kullanman anlamına geliyor) o zaman da ne gerek var dizüstüne. Bence işlemciden çok ram üzerinde dur.
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
benim gözümde
Bt,
Wifi,
card reader,
yüksek pil ömrü,
dahili webcam,
centrino,
128 mb harici ekran kartı,
yüksek harddisk.. olması yeterli...
 

RockFord Fosgate

Üye
1gb ram uzun pik omru ve 256 mb harıcı ekran kartı cok onmlı!!! bırde 15.4 ekran olursa baya ıyı olur!
 

perfectlover

Üye
Önemli bir ayrıntı. Taşınabilir olması. Ne demek bu? Şu demek: Alacağın dizüstü fazla ağır olmasın.
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
    Konu Sahibi
marka ne önerirsiniz peki
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
ben sony asus derim
 

perfectlover

Üye
Markaya kafanı takma. Sonuçta işlemciler aynı, anakartlar ufak değişiklikler dışında aynı. HD, ekran, pil, dvd-rw gibi parçalar da hemen hemen aynı. Ama tavsiye istiyorsan Asus ve HP olabilir. Acer'in modellerinin fiyatları biraz daha düşük. Fiyat önemliyse bu da olabilir. Sony, Fujitsu Siemens gibi yüksek fiyatlı laptoplara uçma. Gerçi Siemens'in pili diğerlerine göre daha fazla gidiyor.
 

tameriscen

Üye
en iyisi toşhiba
2: hp

bunlardan şaşma. millet genellikle hepsinin içindekiler aynı diyor ama markanın güvencesine bak.
ben hp amd li modelini kullanıyorum. çok memnunum.

x bi markanın servisi varmı? yaygınmı?
müşteri ilişkileri nasıl. ben daha önceki laptopumda hp idi ufak bir arızası vardı hatırlamıyorum şimdi. servise gitti geldi. ana kart değişti. hata derken pc çalışıyordu ama bi uygulamasımı ne çalışmıyordu. koca anakartı değişip geldi. ben hp derim
 
eltu

eltu

Üye
Arkadaşlar bilip bilmeyen sallıyor... valla ben en iyisi 0 yorumda kalayım
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
walla ne yaparsan yap asus lap top al ısınma derdi yok şahane bişe kullanıorum ve cok memnunum
 
Treable

Treable

Üye
hdd iyi olucak ama nerde.... yer yok ki. en iyisi harici.
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
1000$'a da var; 4000$'a da... :bilmem:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt