Dizi izleyenlere müjde

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

umur ada

Üye
    Konu Sahibi
Dizi izleyenlere müjde
arkadaşlar dizi izleyenler için önemli bir haber vermek istiyorum.bildiğiniz üzere telefondan dizi izlemek için girdiğimiz dizimag kasıyor hatta operada açmıyordu.Ancak bugün bilgisayardan girince dizimagin mobil sitesinin açıldığını gördüm.bu mobil site büyük rahatlık getirecek.ios işletim sistemi için uygulamaları vardı Ancak diğer platformlar için büyük kolayık oldu.hayırlısı olsun.buyrun bu da linki;

dizi-mag.com/m
 
Tepkiler: anadolumm, MaxipmaN ve emrel156

emrel156

Üye
kendim stargate sg-1 izlerken görmüştüm ama yinede teşekkürler
 
ayrıca bilmeyenler için masaüstü görünümde opera mini ile girdiğinizde videoya basıp indirerek de izleyebilirsiniz donma vs sorunlar yaşamak istemiyorsanız.
 

umur ada

Üye
    Konu Sahibi
ben yeni farkettim ayrıca hd izleme imkanıda var
 

Samet.25

bilgi için tesekkurler
 
 

ekstraa

Üye
eyvallah hocam çok makbule Geçti...=)
 
operada videoyu yeni sekmede açıyorum indirme linkini kopyalayıp orjinal tarayıcıya yapıştırıyorum ve inerken izleyebiliyorum
 
ben çogu siteden zaten opera mobil 12 ile izliyorum pencere cıkınca play işaretine basınca reelplayer devreye giriyor açılıyor.youtube masa üstü görünümde bile oynatıyor 603 te . Opera mobil deneyin. Haber güzel herkez girsin
 
Evet uzun süredir kullanıyorum bende dizi-mag gerçekten bu ise emek veriyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...