DiYetteyim ve Mutluyum :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
DiYetteyim ve Mutluyum :)
Genelde diyet yapanlar gergin olurlar ve stres yaparlar. Ben de diyet yapıyorum ama gayete mutluyum. Çünkü alli sayesinde gerilmeden , acele etmeden ve sağlığımı kaybetmeden zayıflıyorum Alli ile hayat felsefem değişti. Güne zinde başlıyorum. Sağlık bakanlığından onanlı bu hap doktor kontrolüyle kullanılıyo. ve haftada 0.5 kilo verin diyerek insanın gözünü korkutmuyor ... Diyetteyim ve alli ile mutluyum !​
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...