Dişler Fırçalanmazsa..=)

turkordu

Üye
    Konu Sahibi
Dişler Fırçalanmazsa..=)
Biraz hoş değil ama dişlerimize bakmaksak sonumuz böyle olabilir...




 
Çok kötü yahu.Övünmek gibi olmasın ama dişlerim inci gibidir.Tamamen evde olduğum zaman günde 10 kez fırçaladığım oluyor.
 
Şu en üstteki resmi avatar olarak çok gördüm
 

Bora

Üye
Eyvah ben dişlerimi fırçalamaya gidiom Saol Serhatcım.
 

M3L!H

Üye
Saolll ama füzelmiş diyemicemm