ismail Üye messevim' Alıntı: Başlattım taramayı.. sorun çıkarsa program düzeltiyor mu ? Genişletmek için tıkla ... hayır sadece sorun olduğunu gösteriyor. o zaman biraz işlem yapmak gerekiyo galiba. bende çıkmadı. kırmızı alan sizde de çıkmaz inşAllah
messevim' Alıntı: Başlattım taramayı.. sorun çıkarsa program düzeltiyor mu ? Genişletmek için tıkla ... hayır sadece sorun olduğunu gösteriyor. o zaman biraz işlem yapmak gerekiyo galiba. bende çıkmadı. kırmızı alan sizde de çıkmaz inşAllah
messevim Üye Konu Sahibi ismail' Alıntı: hayır sadece sorun olduğunu gösteriyor. o zaman biraz işlem yapmak gerekiyo galiba. bende çıkmadı. kırmızı alan sizde de çıkmaz inşAllah Genişletmek için tıkla ... Şimdilik tüm kutucuklar yeşil. İnşAllah böyle devam eder ANIL' Alıntı: D sürücüsünü komple silersen disk yönetiminden programa ihtiyaç duymadan yapabilirsin. Genişletmek için tıkla ... Bir haftadır D sürücüsünü ayarlamakla uğraşıyorum. Öyle sil demek kolay değil ki .
ismail' Alıntı: hayır sadece sorun olduğunu gösteriyor. o zaman biraz işlem yapmak gerekiyo galiba. bende çıkmadı. kırmızı alan sizde de çıkmaz inşAllah Genişletmek için tıkla ... Şimdilik tüm kutucuklar yeşil. İnşAllah böyle devam eder ANIL' Alıntı: D sürücüsünü komple silersen disk yönetiminden programa ihtiyaç duymadan yapabilirsin. Genişletmek için tıkla ... Bir haftadır D sürücüsünü ayarlamakla uğraşıyorum. Öyle sil demek kolay değil ki .
ismail Üye c 64 d 83 ve e diskim 400 gb. hala cyi küçültebiliyorum sizinkinden ne farklı bende bilemedim. bende uefi yok bundan kaynaklı mı acaba
c 64 d 83 ve e diskim 400 gb. hala cyi küçültebiliyorum sizinkinden ne farklı bende bilemedim. bende uefi yok bundan kaynaklı mı acaba