Haber Discovery'ye kucuk bi guncelleme geldi

Sponsorlu Bağlantılar

kaanslmz

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
Discovery'ye kucuk bi guncelleme geldi
 


erdi_s

erdi_s

Üye
Ya seviyorum bu telefonu :-D
 
caglar b

caglar b

Üye
Ya bıktım unroot yapmaktan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s
erdi_s

erdi_s

Üye
Bildirim ledi simdi daha da duzgun oldu
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
evet daha iyi oldu
 
LimePie

LimePie

Üye
tebrikler gm helal olsun güncelleme desteği yönünden samsungdan daha üstün
 

DreamX5

Üye
Güncelleme yönünden samsungdan daha üstün derken? ;) gm daha eksiklerini tamamlamaya çalışıyor sürekli aldığınız güncellemelerin çoğu bizim telefonlarımızda zaten mevcut ;) bildirim ledi düzgün çalışsın diye güncelleme alıp samsunga laf etmek komik.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
esokmen

esokmen

Üye
Güncelleme yönünden samsungdan daha üstün derken? ;) gm daha eksiklerini tamamlamaya çalışıyor sürekli aldığınız güncellemelerin çoğu bizim telefonlarımızda zaten mevcut ;) bildirim ledi düzgün çalışsın diye güncelleme alıp samsunga laf etmek komik.

GM yi cekemiyorsun :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: R.Carlos58, anilari35, kaanslmz ve 1 kişi daha
LimePie

LimePie

Üye
olsun küçükte olsa büyükte olsa güncelleme alıyor buna nediyeceksin ?
 
  • Beğen
Tepkiler: R.Carlos58
erdi_s

erdi_s

Üye
Lutfen konuyu yine acma sapan samsung-gm karsilastirmasina dönüştürmeyelim
 
anilari35

anilari35

Üye
indiriyorum bakalım :)
 
tapatalk

tapatalk

Üye
adam gibi hatasız yazılım çıkartamayıp gün aşırı orasına burasına yama yapmak mı destek ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Buna müşteri memnuniyeti denir
 
anilari35

anilari35

Üye
arkadaş bu adamlar nasıl yaranacak ya D anlamıyorum hani bazı futbolcular vardır ya hep - deler ne yapsalar genede olmaz 6 golde atsa bi maçta.
İşte General Mobile da onlardan
Yada çekememezlikten
 

ceyhuncu

Üye
Abi ben istemiyom yama falan kitkati versin ne ise yariyor yama saçma salak yalaklik olsun diye mi yapiyolar napiyolar anlamadim.
 

MaxipmaN

Üye
Güncelleme yönünden samsungdan daha üstün derken? ;) gm daha eksiklerini tamamlamaya çalışıyor sürekli aldığınız güncellemelerin çoğu bizim telefonlarımızda zaten mevcut ;) bildirim ledi düzgün çalışsın diye güncelleme alıp samsunga laf etmek komik.
haklısın bi yönde
 


Üst Alt