Telefon Tavsiyesi discovery verip lumia 920 almayi düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

the06resul

the06resul

Üye
    Konu Sahibi
discovery verip lumia 920 almayi düşünüyorum
lumiayi 920 yi merak ediyorum elimde su an discovery var tks edip lumia alacam ama kafamda bazı sorular var sizce lumia nasil discoverye göre ?
 


beytullah6767

beytullah6767

Üye
Alıyosan 925 al
 
the06resul

the06resul

Üye
    Konu Sahibi
925 için fark istiyorlar ben fark vermeden 920 almayı düşünüyorum ama lumia nasildir discovery e göre onu bilmiyorum
 
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Uygulama sıkıntın olmaz temel uygulamalar ve oyunlar mağaza da mevcut istersen netten de gezebilirsin şimdi mağazayı, kamerası PureView 8.7 mpx gayet güzel gmd ye göre, hafıza 32 gb, ekran puremotion hd+, hız konusuna ise ayrı parantez açman lazım zaten en iyi yonu o olacak değiştirirsen. Bu mesajı da 920 den yazıyorum 1. Ağızdan duymuş oluyorsun arkadaşım. Rahat ol iyi cihazdır. 925 ile tek farkı 925in kamerası daha iyi

Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
the06resul

the06resul

Üye
    Konu Sahibi
hmm ben aslında discovery den memnunum ama bide lumia deneyim dedim bi tane lumia buldum discovery verip onu alacam bi soruyum dedim saol tesekkur ederim gayet aydınlatıcı oldu cvp
 
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
hmm ben aslında discovery den memnunum ama bide lumia deneyim dedim bi tane lumia buldum discovery verip onu alacam bi soruyum dedim saol tesekkur ederim gayet aydınlatıcı oldu cvp


Eyvallah. :)

Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

MaxipmaN

Üye
Uygulama sıkıntın olmaz temel uygulamalar ve oyunlar mağaza da mevcut istersen netten de gezebilirsin şimdi mağazayı, kamerası PureView 8.7 mpx gayet güzel gmd ye göre, hafıza 32 gb, ekran puremotion hd+, hız konusuna ise ayrı parantez açman lazım zaten en iyi yonu o olacak değiştirirsen. Bu mesajı da 920 den yazıyorum 1. Ağızdan duymuş oluyorsun arkadaşım. Rahat ol iyi cihazdır. 925 ile tek farkı 925in kamerası daha iyi

Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
920 de ekran ıps 925te amoled diye biliyorum ayrıca 925in batarya ömrü daha iyi
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Androidden memnun olup lumiaya geçersen, seni androide biraz aratabilir, yada tam terside olabilir rahatlarsın. Yani bilmiyorum ama al bence.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Anddoidde rahatsan hiç geçme
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Al

Lumia 620 Developer Edition ile gönderildi.
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
920yi 6 ay kullandım hala kullanıyorum 2.telefon olarak.Kamera muazzam.android kullanmaktan memnun isen geçme.wp denemek istersen alıştıktan sonra anlarsın neden wp kullandığımızı.benim fikrim değiştir.Kasa kalitesi falan çok daha iyi bir cihaz diye düşünüyorum :)

 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Geçilebilir. :oke:
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Çok oyun oynamıyorsan lumia 920 al. Ama çok oyun oynuyorsan discovery ile devam et.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ben olsam geçirdim muhtemelen
 

burakcan42

Üye
şu anda alma alırsan da adama söyle format atmasın :D whatsapp mağazada yok. silinirse yükleyemezsin bak :D
 
the06resul

the06resul

Üye
    Konu Sahibi
yorumlariniz için saolun arkadaşlar lumia alacam discovery den gayet memnunum fakat lumiayi merak ediyorum sadece bi soruyum dedim
 


Üst Alt