İlla ki güzel cihazdır. Ben kötü demedim zaten. Yalnız Mini olan ve kırpılmış bir cihaza 1000 TL vermek bana göre değil.
1050 liraya Optimus G aldım. 1.5 GHZ Snap S4 Pro 4 Çekirdek, Adresi 320 GPU, 2GB RAM, IPS Ekran 720P,32GB veri alanı. Piyasa çıkalı 18 ay oldu. Ben alalı 6 ay kadar süre geçti. Şu An 4.4.2 resmi güncelleme de aldı. Kağıt üzerinde ve reel olarak daha iyi cihazlar almak varken neden S4 Mini, G2 Mini, HTC One Mini gibi cihazlar 1000-1300 lira arasında para vermek pek mantıklı gelmiyor.