Öneri Discovery Pişmanlığım..

hacı ben yaklaşık 1 yıl olcak alalı hiç bir sorunum yok kaç defa düştü ve 3 tane ölü pixelden fazla varsa garanti ekran değiştiriyor diye biliyorum bence size şanssız bir şekilde kötü hali dek gelmiş burada s4 mini ile kıyaslayanlara sesleniyorum antutu her şey değildir 1 hafta 2 telefonuda kullandım samsungun sadece adı var discoverydeki performansı vermedi bana göre birde lütfen kıyasladığınız telefonların fiyatları eşit olsun biri 1.100 diğeri 700 lük değil
 
Saten kıyaslamıyoruzki s4 mininin daha iyi olduğunu herkes biliyor discoveryde iyi ama kendi çapında iyi
 
Tepkiler: avast

Sarangni

Üye
Şahsen bir telefonun mini modelinin alınmasına karşıyım. Hangi cihaz olursa olsun. Hele ki 1000 TL vereceksem Mini cihaz kesinlikle almam.
 
Tepkiler: The Shadow ve hsynkckygcı@

Sarangni

Üye
neden aga la ben kullaniyom s4 mini guzel telefon

İlla ki güzel cihazdır. Ben kötü demedim zaten. Yalnız Mini olan ve kırpılmış bir cihaza 1000 TL vermek bana göre değil.
1050 liraya Optimus G aldım. 1.5 GHZ Snap S4 Pro 4 Çekirdek, Adresi 320 GPU, 2GB RAM, IPS Ekran 720P,32GB veri alanı. Piyasa çıkalı 18 ay oldu. Ben alalı 6 ay kadar süre geçti. Şu An 4.4.2 resmi güncelleme de aldı. Kağıt üzerinde ve reel olarak daha iyi cihazlar almak varken neden S4 Mini, G2 Mini, HTC One Mini gibi cihazlar 1000-1300 lira arasında para vermek pek mantıklı gelmiyor.
 
Tepkiler: avast

Sarangni

Üye
Telefon almak önemli bir süreç iyi düşünmek ve karar verip en iyi alternatifi almak gerek.
 

iste bizim buralarda hic oyle cihazlar yok
burada samsun gmd lumia htc nin 1700 luk cihazlari fazla secenek yok minilerden en iyi secenek bu vardi
ha bide en iyi secenek benim icin buydu
Bencede kuralım iyi olur

ne zaman kurcaz aga
Bencede kuralım iyi olur

ne zaman kurcaz aga
 

Sarangni

Üye
iste bizim buralarda hic oyle cihazlar yok
burada samsun gmd lumia htc nin 1700 luk cihazlari fazla secenek yok minilerden en iyi secenek bu vardi
ha bide en iyi secenek benim icin buydu

Herkesin Seçenekleri farklı tabi ki. Cihazdan memnunsanız sorun yok. Bizim burada öyle cihazlar yok derken nerede oturuyorsunuz ki. Ben Kliksa üzerinden aldım cihazı ve LG Türkiye garantiliydi.
 
Herkesin Seçenekleri farklı tabi ki. Cihazdan memnunsanız sorun yok. Bizim burada öyle cihazlar yok derken nerede oturuyorsunuz ki. Ben Kliksa üzerinden aldım cihazı ve LG Türkiye garantiliydi.

manisa sarigolde oturuyom 15000 nufusu var ha diger yerlerden siparis verecektim oda telpa garantili cikti.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşın dediği optimus g kafama takildi bi bakaym ya bu arada butce en fazla 1100 gecemiyorum
 

Sarangni

Üye
Arkadaşın dediği optimus g kafama takildi bi bakaym ya bu arada butce en fazla 1100 gecemiyorum

Ben G övdüm tamam da bu saatten sonra da G 1100 TL verilmez. Ben yerinde olsam acilen yoksa bir ay daha bekle bir 100 TL birikti imkanın varsa G2 bak derim.
 
UCUZ MALIN YAHNİSİ ÇOK OLUR
 
Tepkiler: tugsahh32