Discovery Mobil Veri

    Konu Sahibi
Discovery Mobil Veri
Merhaba arkadaşlar , mobil veriyi açıyorum facebook falan gezinirken birden internet gidiyor çok geçmeden (1-2 dk) bazen (3-4) dkda gidiyor ve mobil veriyi kapatıp tekrar açmam gerekiyor bu sorun nasıl halledilebilir?
 

jeosalih

Üye
Telefon edge ve h+ ta veri alışverişi yapıyor. şebeke h konumunda iken veri alışverişi yapmıyor. Aslında bir sorunun yok. sorun bulunduğun yerde 3g nin gidip gelmesi
 

SHS

Üye
Bende de oluyor, iyi çekmiyor bence