Tavsiye Discovery küçük sorun

    Konu Sahibi
Discovery küçük sorun
Merhaba arkadaşlar ben discovery kullanıyorum da canim sıkıldı ayarlar telefon hakkında bölümüne girdim derleme numarasina 7-8 kez bastim şöyle bişi çıktı siz artık geliştiricisiniz. Bunu nasıl kapatabilirim açık kalması bir sıkıntı oluşturur mu?
 

0MG90

Üye
Hayır sadece ayarlarda ki geliştirici seçenekleri menüsünü açtın bir zararı yok.
 

fk555897

Üye
Kapatmana gerek yok. Sadece Ayarlar'daki ayarlardan bilmediklerini kullanmadan önce bir araştır.
 

Invoke

Üye

Ayarlarda geliştirici seçenekleri üzerinde ON/OFF gibi bir şey olur, onu OFF yaparsan kapanıyor olması lazım. Kapatmanın ya da açmanın sana bir zararı yok, sıkıntı oluşturmaz.
Türkçe'ye "geliştiricisiniz" diye çevrilmesi de biraz komik. =P