Öneri Discovery KİTKAT Yüklenmeli mi?

Criver

Üye
    Konu Sahibi
Discovery KİTKAT Yüklenmeli mi?
Şuan beta sürümü yayınlanan Kitkatı yüklemeli miyim yoksa tam sürümünü mü bekliim??Bilinen hataları söylerseniz sevinirim bu arada
 
yükle derim ama tüm veriler siliniyo tam sürüm olsa pişman olmazsın bunda pişman olma şansın var fazla önemli birşey yok telde diyorsan yükle
 

Criver

Üye
    Konu Sahibi
2 Hafta önce format atmıştım veri sıkıntısı olmaz ama bu kitkattaki eksikler neler onu merak ettim sonuçta beta sürümü bi eksik olmalı bence
 
 
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Ben bu sabah yukledim zaten önemli bisey yoktu içinde tema olmama si kotu sadece ama hızlandı ve şarjı daha iyi gidiyor gibi
 

muxo

Üye
Sakın yükleme. Ben bin pişman oldum neler çektim eski haline getirebilmek için
 

muxo

Üye
Telefon durup dururken titriyordu. Aşırı ısınıyordu. Kendi launceri hiç özelleştirilemiyordu. GPS performansı çok düştü. Mesajlar eksik gelmeye başlamıştı. Root tam bir eziyet.. Bunun gibi problemler
Daha fazla sıkıntılar için donanımhabere bakabilirsin. Millet bin pişman
 

Criver

Üye
    Konu Sahibi
ilk yüklediğim gün 2 kere titredi dahada titremedi bunun nedeninin launcher olduğunu düşünüyorum çünkü apex yükledim dahada titreme olmadı
GPS değilde herhalde GPU yazcaktın öyle anladım bence gayet iyi bi sorun çıkarmadı bana roota gelince ben rootsuz kullanıyorum
 

muxo

Üye
Launcher kullanmıyorum. Telefonum kendi launceri bana yetiyordu. GPS yazdım dogru yazdım. Ben Telefonun Navigasyon özelliğini çok kullanırım. Navigasyon da gps yi kullanıyor. Kitkattan beri yerimi bulamamaya başladı.
 

Criver

Üye
    Konu Sahibi
Rom mu attın sonra??
 
Ben simdi KitKat yukledim de alarm kurarken kendi seslerinden sectiriyor onlarda beni uyandırmaz normal müzik yapılmıyor mu