Tavsiye DİSCOVERY EKRAN ÇATLAMASI

    Konu Sahibi
DİSCOVERY EKRAN ÇATLAMASI
Arkadaşlar 2 buçuk aydır discovery kullanıyorum. bugün telefon evin içinde elimden kaydı ve kalebodura ekran tarafından düştü yaklaşık 30 cm civarından ve akşam telefonun tuşlarını kitlediğimde 2 ayrı kısa çizgiler gördüm. tırnakladığımda elime çarpıyor ama dokunmatiğinde bi sorun yok gayet sağlam çalışıyor. Ne yapmalıyım bi fikri olan var mı? Bir de şöyle bir şey var telefonu ilk aldığımda 2 tane ölü piksel vardı, keyfe kederdir diye göndermemiştim garantiye. Onunla ilişkilendirip garanti kapsamına girmesi mümkün müdür? ölü pikseli neticede nasıl değiştiriyorlar ?
 
    Konu Sahibi
sence ne kadar şansım var? ölü pikseli hangi işlemle değiştiriyorlar biliyor musun?
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Hiç başıma gelmedi fakat ekranın darbe almadıgı yerdeyse değiştirirler heralde
 
    Konu Sahibi
biri alt tarafta birisi üst tarafta
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Darbeden önce oldugunu kanıtlarsan değiştirler fakat ekranı değiştirler camını bilmiyorum
 
    Konu Sahibi
aldığı darbe tırnakla bakılmadıkça anlaşılamaz. o kadar belirsiz anlayacağın. aldığım yer tanıdık arkadaşımın yarın gideceğim. o bana inanır inanırda servis neye inanır bilemiyorum. ekran kesin değişmez diyosun ama dimi
 
    Konu Sahibi
anladım kardeşim. bunun masrafı 160 civarı diyorlar bakalım ne olacak
 

2523690

Üye
O çizik bende de var..
Şu an için bir zararı yok âmâ garantiye girmez.
Boşuna gönderme.

Sene 2010 samsung d900i ekranı 85 tlye değişti.
Gerisini sen düşün artık
 
    Konu Sahibi
İyi de dokunmatiği değilki çatlak olan. Forumlarda dediğim fiyatı istediklerini yazmışlar
 

2523690

Üye
Kardeş telefon çalışıyorsa daha ne istiyorsun
 
Şansını dene bence. İlerde bakarsın daha farklı bir sorunla karşılaşırsın. Başa çıkamayacağın türden.
 
    Konu Sahibi
bende ondan korkuyorum arkadaşımın yanına bi gideyimde. ben lumia alacaktım zorla bunu aldırdılar pişman olmak üzereyim bi kaç gündür
 
Telpayla uğraşma zararlı çıkarsın yedek parça ara yada ölü bi discverden aktar derim biraz bekle )