Telefon orjinal kutudan ekranında filmli çıktı. ancak film tam oturmamış gibi üstte ve altta kabarcıklıydı. çizilmesin diye çıkarmamıştım. daha sonra 20 tl ye cam film çektirdim. gayet güzel oldu telefonun havası değişti resmen
plastik filmden dolayı renkler mat görünüyormuş bunu anladım
canlılık geldi resmen telefona :P Ekran cam gibi olduğu için dokunduğun zaman film yokmuş gibi hissediyorsun gerçekten
tavsiye ediyorum mutlaka yaptırın :P
Arkadaşlar bişey soracağım
Telefona msj gelince kilit ekranında görünüyor ancak whatsap ve dier msjlar görünmüyor bunun bir ayarı uygulaması varmı?
Bİrde en önemlisi msj geldiğinde telefon uyansın istiyorum bunu nasıl yaparım ?