Yardım Discovery 2 Açılış Ekranında Kaldı Acil Yardımmmm

Sponsorlu Bağlantılar

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Discovery 2 Açılış Ekranında Kaldı Acil Yardımmmm
Arkadaşlar telefona MIUI rom attıydım güzelce kullanıyordum. Sonra Discovery 2 Orjinal Rom a dönmeye çalıştım hata verdi tel açılma logosunda kalıyor açılmıyor. Yardım edermisinizz acilll :(
 
  • Beğen
Tepkiler: ÇaRşI 2387


ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Arkadaşlar telefona MIUI rom attıydım güzelce kullanıyordum. Sonra Discovery 2 Orjinal Rom a dönmeye çalıştım hata verdi tel açılma logosunda kalıyor açılmıyor. Yardım edermisinizz acilll :(
Cwm den aldıysan olmuyor, twrp den yedek alman lazım yoksa geri yüklenmiyor
 

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Yedek filan almadım ya :(
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Bende almamıştım servise gönderdim gelince aldım yedeği , 700 mb civarı sıkıştırılmış hali , mobilde upload etmem zor malesef
 

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Ama telefon root lu serviste sorun olmazmı
 

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Bi bakayım bakam inş. olur ya
 
  • Beğen
Tepkiler: ÇaRşI 2387
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
İstanbulda yaşıyorsan git 1 saatte yapıyorlar
 

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Yok bilecikliyim
 

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Stock rom nasıl kurulacak ki ya ben bu konularda biraz acemiyimde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ÇaRşI 2387

Radresword11

Üye
    Konu Sahibi
Sağol kolay gelsin sana da. Yapmaya çalışam bi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ÇaRşI 2387


Üst Alt