Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar telefona MIUI rom attıydım güzelce kullanıyordum. Sonra Discovery 2 Orjinal Rom a dönmeye çalıştım hata verdi tel açılma logosunda kalıyor açılmıyor. Yardım edermisinizz acilll
Arkadaşlar telefona MIUI rom attıydım güzelce kullanıyordum. Sonra Discovery 2 Orjinal Rom a dönmeye çalıştım hata verdi tel açılma logosunda kalıyor açılmıyor. Yardım edermisinizz acilll