Arkadaşlar, diş taşı temizliği nasıl yapılıyor, bir bilgisi olan var mı? Küçükken, yıllar önce gitmiştim ve küçük bozuk para büyüklüğünde dönen testere gibi bir cihazla temizleme işlemi yapılmıştı. Hiç diş etim uyuşturulmamıştı. Acıdan dolayı doktor işlemi bitirememişti. Hâlâ aynı yöntemlerle mi yapılıyor? Diş taşı temizliğine alternatif başka bir uygulama var mı?
Bozuk para büyüklüğünde değil ince uçluArkadaşlar, diş taşı temizliği nasıl yapılıyor, bir bilgisi olan var mı? Küçükken, yıllar önce gitmiştim ve küçük bozuk para büyüklüğünde dönen testere gibi bir cihazla temizleme işlemi yapılmıştı. Hiç diş etim uyuşturulmamıştı. Acıdan dolayı doktor işlemi bitirememişti. Hâlâ aynı yöntemlerle mi yapılıyor? Diş taşı temizliğine alternatif başka bir uygulama var mı?
Kavitron ucu deniyor bunaküçük bozuk para büyüklüğünde dönen testere gibi bir cihazla temizleme işlemi yapılmıştı


İşte bu ben gerçek ben
gerçek hoca benim
Onun da doğal bir yolu vardır da bilmiyoruzdoktora temizletmeden kendisi gitmiyor
Evetönermiyormusunuz
Bizde insan bilgisi beleş. Seni bilemem. İş hayvana gelince durum değişir.@Dobraokuyucu nun yazdığı doğru
Diştaşı temizliği işleminde genelde
Anestezi yapılmaz.
Fısfısla hafif uyuşturlar bazen
Milyonda bir iğneyle uyuşturuyorlar
Ve evet işlem yapıldıktan sonra dişler hassaslaşır
Bozuk para büyüklüğünde değil ince uçlu
Su fışkırtır ağız içi göl oluyor
Sakşın dedikleri pipet gibi olan şey
O suyu çekiyor.
Dişetlerin çok hassastır
Detartraj yaptırmadan önce
hekime söylemelisin
İğneyle Anestezi yapar gerekirse
Ama önce fısfıs şart
Mesaj birleştirildi:
Hekimler diştaşı temizliğini önerir
Ama ben önermiyorum
Dişler hassaslaşıp kendiliğinden dökülüyormuş mu eriyor muymuş çok güçsüzleştiği için
Senin dişler ne kadar güçlü onu bilmem
Ama çokça şikayetle gelen insanlar oldu
Det.yaptırdıktan sonra
Diş kökü bile sızlıyormuş
Sonra doğru periodontoloji bölümüne o da derin det. Yapıyorlar
Dişlerin ölmemesi için güya
Sonra flep .. vs. İşlemler var
O da bi zaman sonra dökülür
Sonra
İmplant protez vs.
Diş işleri sıkıntılı
Dişlerinizi misvakla fırçalayın
Yoksa da günde 1 defa tuzlu(kaya tuzu, Himalaya tuzu) su ile fırçalayın.
Macunlar zararlı
Dişleri öldüren de yine bu macunlar
Bunu size diş hekimleri söylemez
Niye çünkü işin içinde para var.
Hele özeldekiler...
Bu arada ben
1.5 yıl diş hekimi asistanı
olarak çalıştım
bu konuda
bayağı bilgiliyimdir
Mesaj birleştirildi:
Kavitron ucu deniyor buna
Kalın olanı da ince olanı da var
Ben hiç det.yaptırmadım ama
çokça işleme girmiştim
O taşları sökmek için
O küçük uç dönüyor ve
çok kötü bi his bırakıyor olabilir
Biz o ucun çalışıp çalışmadığına bakarken kreşuvara değdiriyorduk cızvız sesler çıkıyordu o bi de dişlere giriyor
Ordan tahmin edebiliyorum
Kötü bi his bırakabiliceğni
Mesaj birleştirildi:
Dişle ilgili herhangi bir soru sorabilirsiniz
Ücretsiz yardımcı olurum @DarkredBlue61 iyi oku bak ücretsiz yazdım yani beleş
Ama pişman oldum
bu ben değilim
Bana ne oldu
Saksı da düşmedi kafama
Yazarken bile içim cız ettıydı
Beynim çalışmayı durdurdu
Kendime gelmem için
Yaaa
Her soru nuz 10₺ karşılığında cevaplanır
Özelden sorabilirsiniz
İbanımı vermek için sabırsızlanıyorum
İşte bu ben gerçek ben
gerçek hoca benim
Mesaj birleştirildi:
O kadar çok bilgi verdim ki
soru soracak sorunuz kalmadı
@Dobraokuyucu yüzünden
Mesaj birleştirildi:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sadece diştaşı uyuşturmadan yapılabiliyorula bana bi dolgu randevusu ayarla madem çok biliyon :P
diş taşı gibi işlemler yada 20 lık çekme vs genelde çabuk olan şeylerdir. uyuşturmadan yaılıyor diye biliyorum
ben kanal tedavısını bile uyuşturmadan yapıyorum aslanım.sen bizi forumda gördün bahçivan mı zannettin.Sadece diştaşı uyuşturmadan yapılabiliyor
Diş çekimi yüzde yüz uyuşturularak yapılıyor sen kasaplara denk gelmişsin
Dolgu mu hallederiz
Sen gel hele Bağcılara
Bi misafirim ol
Elin boş gelirse
Almam
Çay benden bisküvi senden
Hadi yine iyisin
Ben seni kendi ellerimle teslim edecem
Nesrin e İranlı
Şipşak hızlı yapıyor
Esra da olabilir o yerli
Ya da Kübra o da göçmendi
Devlette mi yaptılar bunu. Doktoru söyle de gitmeyelimben kanal tedavısını bile uyuşturmadan yapıyorum aslanım.sen bizi forumda gördün bahçivan mı zannettin.
hayatımda ilk kez ön dişte kıs oluşmuştu ameliyat yaptılar damağı yardılar ettiler filan.neyse tuttum kimseden habersiz gittim 4 5 tane molfin mı ne vurdu ama sonlara yakın dikmeye başladı önden sokuyor kancayı arkadan çıkıyordu. gözümden yaşlar geliyordu teminle. baya acılıydı...
neyse sonra eve gittim filan ağzım kan içinde peçete ile ağzımı tuttum bindim taksiye tarif ettim bilmedi cadde şu bu sonunda navigasyonu açtım gittim kapıyı çaldım millet şok bizimkiler a101 mod on. noldu sana falan filan tabi zor bela konuşuyorum kan akıyor ediyor ağzımda tamponlar dolu.tofaş slx ön tamponu hemide. sonradan anlattım ameliyat filan niye söylemedin etmedin dediler öyle işte yapram. yine maziyi hatırlattın bana
yapacak bişiy yok vursa daha kaçtane vuracakDevlette mi yaptılar bunu. Doktoru söyle de gitmeyelim
bir an önce bitsin dedim zaten şöyle sağ tarafta işlem yapıyordu.sol tarafta his arttı zaman geçince 1 saatten fazla uğraştı belkide. sonlara yakın etkisi geçince gözümden yaşlar geldinapıyodunuz döverek mı bayıltıyordunuz? impilant o kadar sıkıntılı mı kı?Benim eskiden çalıştığım özel bir klinikte
Uyutarak bile implant yapıyolardı
Uzaktan izlemiştim
İğneyle bişilerle uyutuyolardınapıyodunuz döverek mı bayıltıyordunuz? impilant o kadar sıkıntılı mı kı?


Atılıyo da öncesinde iğneleri hızlı hızlı çat çat çat çakıyorlariyide kemiğe vida atılmıyor mu acı vermiyor mu oda? emin misin bizi kopartmıyorsun dimi? impilant 10 20 bin bişeydirde.ıuyutma işi pahalıdır sonuçta anestezi uzmanı vs gerekir ona normal.
sen tekrar gitte oraya belki işimiz olur geliriz nasılsa hızlı tren var atla git. istanbulda bi tane araba var git bi baksana ona nasıl temiz mi diyeAtılıyo da öncesinde iğneleri hızlı hızlı çat çat çat çakıyorlar
Kopartmak mı
Ben sadece daldan meyve kopartırım
O da köydeyken
Burda sadece yaprak
Para ?nasılsa hızlı tren var atla git.
İstanbul köy mü de bulup bakcamistanbulda bi tane araba var git bi baksana ona nasıl temiz mi diye

Zamanniye nolacak atla marmaraya balıklara baka baka git

