DİKKAT:lütfen bunlara özenmeyin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
__xXx__

__xXx__

Üye
o zaman hepimiz lamborghini aventador alalım aynı arabalar olsun yalnız serilik kısmında bende sıkıntı var ali kemal abi ile seni bilmem esma ama ben bayağı ağırım seri kalkamam ha şu var ki virajları sizden daha rahat alırım
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
boş bulmuşsunuz ortamı gençler ralliyi bıraktım ama pilotlugu unutmadım yani lamborghini aventador u heralde bir diablo sv kullanmış birisi olarak ikinizden de iyi uçururum ama aventadorla virajlı yol olmaz piste çıkmamız lazım istanbul park a gideriz uyarsa.:oke:

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

bu da dedesi efsane diablo sv
 
Eykul

Eykul

Üye
Benim araba piste gore degil ama :D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
abi bende boş değilim hani senin karsindada slr ye binmiş gezmiş adam var
 
doctorrr

doctorrr

Üye
siz şimdi bunları fahiş fiyatlara alcanızda satmaya gelse para etmez ki bunlar :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
araba deyince Toros :oke:
 
__xXx__

__xXx__

Üye
yada bekleyin babamın arabası gelince onu alırım sizde kafanıza göre takılın :ehe
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Zaten lamborgini nin tasarimina hayranim bi o kadar da pahali ama
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Bugatti akar :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Halamı yahu...:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt