[Digital Footmark] Action Camera v1.00(0) S^1/S^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

tarxhn

tarxhn

Üye
denemek lazım
 


serinaga

serinaga

Üye
Resmi bölüyor kendi içinde, ehh böylece hızlı çekim yapmış gibi görünüyor ama çözünürlük düşük. Kameranın kendi çözünürlüğünü düşürünce aynı hızda çekim yapılır. Bence biraz daha geliştirilirse güzel birşey çıkabilir. Tşk. paylaşım için ...
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
sağolasın:)
 
bhdr-kr

bhdr-kr

Üye
Arkadaşlar programın yapmış olduğu şey seri çekime (brust mode) dayalı çekim tekniğidir.Ancak programın özelliği çekilen resimleri ayrı ayrı değil tek karede toplamasıdır ki,bu özelliği normalde fotoğraf makinesi ile yapmak bile imkansız çekilen resimleri photoshopla düzenlemek gerekir.Bu program bu işlemi saniyeler içinde başarabiliyor bu açıdan çok başarılı bir program.Yaratıcı resimler çekmek size kalmış mesela 0.5 veya 1 sn'de ortadaki kareyi 9'a çıkarıp evcil hayvan veya çocuk resmi çekin ve görün çok eğlenceli kareler yakalıycaksınız.Ayrıca ortadaki kare dikey modda dururken hareketli portre çekin süper facebook kapak resmi olur.
 

muammer/89

Üye
:tşk:
 
tekinhar

tekinhar

Üye
cok iyi oldu bunu görmem :)
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
:tşk:
 
suleymaneser

suleymaneser

Üye
Tuhafmış.Deneyelim bakalım.Teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Bu programla çekilen fotoğraflar şahane.Anı yakalamak budur.2,3,4 ya da 9 sefer çekim yaparak en iyisi bulup kırpabiliyorsunuz.Hiç de saçma bir uygulama değil !!!

çok harika bencede
 

THEMANCO

Üye
:tşk:
 


Üst Alt