Digital Dark Clock for TruBlack Theme Series

  • 19 Eylül 2012
  • 1691 Okunma
  • 18 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Dosyaları C ana dizine atın ve telefonu yeniden başlatın. Dosyaları atarken hata alanlar sys-bin içindeki "digitalclockpublisher.dll" dosyanın adını değiştirin.
     


    Yazan: ANIL

    Digital Dark Clock for TruBlack Theme Series İndir

  2. kırmızı güzel duruyor :tşk:
     
  3. Teşekkürler
     
  4. Teşekkürler :)
     
  5. bunu maximod a uygun hale getirebilir misiniz

    - - - Eklendi - - -

    evet arkadaşlar cevap bekliyorum bu saatler çok güzel
     
  6. bir dene bakalım dostum
     

    Digital Dark Clock for TruBlack Theme Series İndir

    asigsasi ve najanaja bunu beğendi.
  7. zip dosyasının ismin de türkçe karakter varmış bende maximod bozuldu sandım sildim yeniden yükledim allahtan levent imdadıma yetişti hemen
     
    yaren_dede bunu beğendi.
  8. hangi harf uymuyormuş
     
  9. digital yazısındaki ı harfleri fakat bu mif denedim olmuyor değişmiyor
     
  10. bende değişti gerçi ben daha önce yeşilini yüklemiştim yani dll dosyası ile alakalı olabilir sen bir tanede konudan elle yükleme yap klasörleri c hafızasına at sonra programdan değiştirirsin
     
    asigsasi bunu beğendi.
  11. tamam dostum teşekkürler
     
  12. Arkadaşlar şu saatin fp1'de çalışanı yokmu bi el atın gözünüzü seveyim yaa:vur
     
  13. ı harfi

    - - - Eklendi - - -

    arkadaşlar johlog veya maximod kullanıyorsanız indirdiğiniz bu konudaki rarların içindeki sadece ve sadece mif uzantılı dosyayı alın geri kalanları çöp sistemi şişirmektan başka faydası yok c resource apps içindeki migitalclock.mif isimli dosyayı digitalclock.mif diye yeniden adlandırın yani sadece başındaki m yi d yapın. ve johlog moda göre nerde mifleriniz varsa oraya atın


    maximod için ise yapılacaklar resource diye klasör oluşturun bu klasörün içinde apps diye klasör oluşturun rar içinden aldığınız migitalclock.mif isimli dosyayı digitalclock.mif diye yeniden adlandırıp apps içine atın ve resource klasörünü bir zip içine sıkıştırın zip isiminde türkçe karakter olmayacak şekilde ( zip isminde olmayacak harfler çşğüöı ÇÖŞİĞÜ) isim verin e maximod mifler içine atın. uygulayın. Mantık budur. Ben bu seferlik bunları yaptım artık bundan sonraki leri uyumlu hale getirmek size kalmış

    Bu ekledikrlerime bakın zip nasıl yapılmış aynı şekilde miflerle telefon üzerindeki bütün tasarımları değiştirebilirsiniz a dan z ye bir başka tema yükleyerek telefonu nasıl farklı görünüme sokuyorsanız parça parça da değiştirebilirsiniz maximod önemi hala anlaşılmamış :)

    Verdiğim zipleri direk maximod mifler içine atın uygulamadan değiştirip değiştirip kullanırsınız arşiviniz bol olsun

    - - - Eklendi - - -

    olmaz mı çaren maxi maxi maxi maximoooooddd yoksa daha haberin yok mu sadece saat değil efekt te değiştirebiliyorsun mifte artı artı artı mod ta yapabiliyorsun 3 bir arada maxi maxi maximoooooooooooooooooooooooddd :)
     

    Digital Dark Clock for TruBlack Theme Series İndir

    asigsasi ve ANIL bunu beğendi.
  14. deniyorum dostum

    - - - Eklendi - - -

    < Resmi açmak için tıklayın >


    sen yaparsında olmaz mi dostum :alkis :oke::alkis iyiki varsın levent iyiki aramızdasın iyiki maximod u yaptın
     
    noss_bar bunu beğendi.
  15. Eyvallah hocam süpersin sayende birşey daha öğrendik eline sağlık...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/09/2018 - 17:06