Diego: "Atletico Madrid'de kalmayı isterdim"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Diego: "Atletico Madrid'de kalmayı isterdim"
Atletico Madrid'in Wolfsburg'tan kiraladığı ve bu sezon 30 karşılaşmada forma giyen Brezilyalı oyuncu Diego, İspanya'da kalıcı olmak istediğini ancak şartların bir türlü oluşmadığını dile getirdi.

Marca'ya demeç veren Diego, "İlk olarak Atletico Madrid forması giyen bana gösterilen sevgi ve saygı için herkese teşekkür ediyorum. Bu benim için özel bir sezon oldu. Hayatım boyunca yaşadıklarımı unutmayacağım ve kalbimde olacak." dedi.

Kendisinin kiralık oynadığını ve kulübünün bonservisini almak için Wolfsburg'a teklif yapmadığını hatırlatan Diego, "Takımın öncelikleri arasında olmadığımı da anladım. Buna saygı duyarım." ifadelerini kullandı.

Geçtiğimiz sezon takımı ile 30 maça çıkan 1985 doğumlu oyuncu, biri Avrupa Ligi finalinde Athletic Bilbao'ya olmak üzere üç gol attı.
 
x-scarface

x-scarface

Üye
:tşk: haber için
 
  • Beğen
Tepkiler: Byhaydar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kdr05
Cevap
3
Görüntüleme
506
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
310
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
370
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
383
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
390
Haydar


Üst Alt