[Dickson] Tweetian v1.01(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Dickson] Tweetian v1.01(0) Symbian^3 Signed
Yepyeni Twitter uygulamasıdır.

Özellikler:
- Zaman çizelgesi, bahsedenler, direkt mesajlar
- Tweet, retweetle ve yanıtla
- Entegre resim görüntüleyici
- Gündem gösterimi ve tweet aratma
Ve daha fazlası... Yükleyin ve kendiniz deneyin!

Yenilikler:

- Minimum refresh rate changed to 1 min
- The reply button in the toolbar is now default to reply all. If you want reply to only 1 long press on the tweet and select "Reply"
- All button on the toolbar will show a tooltip about its function when long pressed
- Used new Twitter bird icon
- Threaded DM view!
- Pull to refresh!
- View list timeline, member and subscriber (subscribe or unsubscribe to a list is not supported yet)
- Removed refresh button from the toolbar
- Able to open link in a DM
- Many other minor improvement and bugs fixed

NOT: Yüklemeden önce eski sürüm varsa silip, yeni sürümü kurunuz.




[video=youtube;dlYqpXxRGfA]http://www.youtube.com/watch?v=dlYqpXxRGfA&feature=player_embedded[/video]​
 

Ekli dosyalar



'Sefer

'Sefer

Üye
:tşk:
 
uribaju

uribaju

Üye
güzel program teşekkürler
 

zenci2323

Üye
yüklenemiyo bende
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

PALA.
Cevap
46
Görüntüleme
4K
PALA.
Silinen Üye 2620825
Cevap
8
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2620825
ANIL
Cevap
1
Görüntüleme
362
ANIL


Üst Alt