lyon_69
Üye
DIABLO III geri mi dönüyor??
Biz de LEVEL olarak soruyoruz? Blizzard değil midir yeni grafik tasarımcıları ararken "Diablo serisinin yapımcısı Blizzard yetenekli grafikerler arıyor!" diye iki yıldan beri kendi sitesinden bas bas bağıran? Wrath of The Lich King söylentilerinin de bir hafta önceden ortaya sızdığını da belirmek lazım. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyip devam edelim;
Bu söylenti ilk olarak PC GAMER Ağustos sayısında büyük bir haberi yayınlayacağını ama bunun için şimdiden sabırsızlandığını, bunun yarattığı stresin ufak tuvaletinizi tutarken dans etmeye benzediğini yazması ile başladı.
Söylentiler şöyle;
*PC GAMER muhtemelen Mayıs ayında Blizzard'ı başka dergilerle ziyaret etti.
*PC GAMER muhtemelen Starcraft II'nin Mayıs sonunda çıkış tarihinin açıklanacağını biliyor.
*Blizzard'ın Haziran ayında Paris'te düzenlenecek dünyaçapında daveti gerçekleşene kadar bundan bahsedemeyecek (Diablo III).
*29.06.2000 tarihinde Diablo II piyasaya çıktı. Ertersi yıl aynı tarihte ek paket "Lord of Destruction" raflarda yerini aldı.
*PC GAMER, SANSÜRLENDİ diyerek D3 haberini yalanlıyor. Sansür kelimesi şüphelenmek için yeterli değil mi?
Bakalım, biraz bekledik mi bu ihtimallerin doğru olup olmadığını göreceğiz. Şu sıralar Blizzard hakkında ortada dönen çok dedikodu var. Mutlaka birşeyler olacak ama ne?..
Şu sıralarda ortada dolaşan Diablo III haberinin PC GAMER'in gelecek ABD baskısında yayınlanacağı söylentisi dergi tarafından yalanlandı
Dergi resmen, Diablo söylentilerinin yanlış olduğunu belirtti. Ağustos ayında iki büyük oyunun çıkış haberinin geleceğini ama bunların Blizzard ile alakası olmadığını da ekledi.Biz de LEVEL olarak soruyoruz? Blizzard değil midir yeni grafik tasarımcıları ararken "Diablo serisinin yapımcısı Blizzard yetenekli grafikerler arıyor!" diye iki yıldan beri kendi sitesinden bas bas bağıran? Wrath of The Lich King söylentilerinin de bir hafta önceden ortaya sızdığını da belirmek lazım. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyip devam edelim;
Bu söylenti ilk olarak PC GAMER Ağustos sayısında büyük bir haberi yayınlayacağını ama bunun için şimdiden sabırsızlandığını, bunun yarattığı stresin ufak tuvaletinizi tutarken dans etmeye benzediğini yazması ile başladı.
Söylentiler şöyle;
*PC GAMER muhtemelen Mayıs ayında Blizzard'ı başka dergilerle ziyaret etti.
*PC GAMER muhtemelen Starcraft II'nin Mayıs sonunda çıkış tarihinin açıklanacağını biliyor.
*Blizzard'ın Haziran ayında Paris'te düzenlenecek dünyaçapında daveti gerçekleşene kadar bundan bahsedemeyecek (Diablo III).
*29.06.2000 tarihinde Diablo II piyasaya çıktı. Ertersi yıl aynı tarihte ek paket "Lord of Destruction" raflarda yerini aldı.
*PC GAMER, SANSÜRLENDİ diyerek D3 haberini yalanlıyor. Sansür kelimesi şüphelenmek için yeterli değil mi?
Bakalım, biraz bekledik mi bu ihtimallerin doğru olup olmadığını göreceğiz. Şu sıralar Blizzard hakkında ortada dönen çok dedikodu var. Mutlaka birşeyler olacak ama ne?..

