devamsızlık hakkında biilgi yarddııımm!!(20 gün)

Sponsorlu Bağlantılar

campel81

campel81

Üye
    Konu Sahibi
devamsızlık hakkında biilgi yarddııımm!!(20 gün)
arkadaşlar benim 20 gün devamsızlığım var derslerim iyi ama işte tam 20 gün raporlarımın hepsini verdim benim hesaba göre olmaması gerekio ama 20 olmuş sizce bunu indirebilirmiyim?
biyolu varmı yadımm edin lütfennn!!!!:ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 


Revengeful

Emekli Yönetici
lise ise kaldın fakat ilköğretimde kalısın derler ama kalmak yoktur
 

Perfect!

Üye
valla git müdür yardımcısıyla konuş halledr belki yapabiliyor çünkü
 
campel81

campel81

Üye
    Konu Sahibi
bi sağlıko cağı flan vermezmi geçmişe dönük rapor?
 

Perfect!

Üye
bugüne kadar rapor almadıysan alabilirsin ama tarih geçmişe verilemeyebilir. Pc den giriyo ya sen yine şansı dene raporla beraber 45 gün devamsızlık hakı var. Bide sen müdr yard.la konuş. Bi kaç gün izinli gösterip falan azaltabilir.
 
ekc-103

ekc-103

Üye
lise ise kaldın fakat ilköğretimde kalısın derler ama kalmak yoktur
revenge haklı fakat en kötü ihtimal gecmişe dönük 2 güne kadar rahat rapor yazarlar sorun da olmuyor zaten yazacak bişiler buluyorlar bence sen sağlık ocağına git :bye2:
 
campel81

campel81

Üye
    Konu Sahibi
herkese teşşekürler hallettim müdür yardımcısı izin yazdı ;)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hadi iyi kurtulmuşsun.
 

wermem123

Üye
arkadaşlar ben 7. sınıfa gidiyorum 20 gün özürsüz devamsızlığım var acaba ne yapabilirim acilll yarımmmm lütfeennnn
 
Aege

Aege

Üye
ilköğretimde kalmazsın herhalde ya.ama dikkat ev bir daha devamsizlik yapmamaya bence
 
MetQ7

MetQ7

Üye
arkadaşlar ben 7. sınıfa gidiyorum 20 gün özürsüz devamsızlığım var acaba ne yapabilirim acilll yarımmmm lütfeennnn

İlköğretimde kalmak yok sadece gözünü korkutuyolar işte:)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
arkadaşlar ben 7. sınıfa gidiyorum 20 gün özürsüz devamsızlığım var acaba ne yapabilirim acilll yarımmmm lütfeennnn
İlköğretim zorunlu eğitim olduğu için devamsızlık ve derslerden dolayı kalmıyorsun. Ben ilköğretimdeyken arkadaş 30 gün devamsızlık yaptı, kalmadı.
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
ilkögretimde kalma,atma yok.benim arkadaş raporsuz 60 güne yakın gelmemişti,kalmadı.:D
 


Üst Alt