........ Desem Ne Dersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
53 dk n var desem.. :ehe
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Of ya zaman geçmiyor desem ne dersin
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Bırak geçmesin derim
Nasılsın desem ne dersin?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Çok şükür iyiyim , ya sen desem..?
 
zibidi39

zibidi39

Üye
allaha cok sukur derım

bugunnun nasıl gectı desem
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Daha yeni başladık desem..!
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Allah kolaylık versin
Mutlumusun desem
 

Berlin Boleyn

yalandan mutluyum derim
aşk geçicimidir desem?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Doğru aşkı bulduğun zaman değildir
Aşk nası bir şey desem:)
 

Berlin Boleyn

aşk karınımda bir sızı derim..

hayat herşeye rağmen yaşamaya değermi desem?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Değer derim:)
Hayattan memnunmusun desem ne dersin?
 

Berlin Boleyn

beterin beteri olduğunu düşündüğüm için memnunum derim.

sen memnunmusun hayatından desem...
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Memnunum:)
Zevkli geçiyormu günlerin desem ne dersin?
 

Berlin Boleyn

3gün zevkliyse 4 gün zevksiz..

gezmeyi severmisin desem?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Bisikletle gezmeyi severim:)
Haftanın en sevmediğiniz günü ne desem ne dersin?
 

Berlin Boleyn

cumartesi günü..

senin en sevmediğin gün desem?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Salı, çarşamba ve perşembe:ehe
En mutlu olacağınız şey nedir desem ne dersin?
 

Berlin Boleyn

en mutlu olduğum şey kankamın istanbula gelmesi,beraber olmamız ve şarkı söylemek..

niçın salı çarşamba ve perşembe?(bermuda şeytan üçgeni:ehe)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Aynen öyle bermuda hesabı:ehe
Sevmediğin arkadaşın varmı desem ne dersin?
 

Berlin Boleyn

sevmediğim insanlarla arkadaş olmam..

burcun ne desem?
 


Üst Alt