Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
........ Desem Ne Dersin ?
Sponsorlu Bağlantılar
DiaBLoS
Admin
53 dk n var desem..
Mehmet
Emekli Yönetici
Of ya zaman geçmiyor desem ne dersin
X-LifeHard
Üye
Bırak geçmesin derim
Nasılsın desem ne dersin?
DiaBLoS
Admin
Çok şükür iyiyim , ya sen desem..?
zibidi39
Üye
allaha cok sukur derım
bugunnun nasıl gectı desem
DiaBLoS
Admin
Daha yeni başladık desem..!
X-LifeHard
Üye
Allah kolaylık versin
Mutlumusun desem
Berlin Boleyn
yalandan mutluyum derim aşk geçicimidir desem?
X-LifeHard
Üye
Doğru aşkı bulduğun zaman değildir
Aşk nası bir şey desem
Berlin Boleyn
aşk karınımda bir sızı derim..
hayat herşeye rağmen yaşamaya değermi desem?
X-LifeHard
Üye
Değer derim
Hayattan memnunmusun desem ne dersin?
Berlin Boleyn
beterin beteri olduğunu düşündüğüm için memnunum derim.
sen memnunmusun hayatından desem...
X-LifeHard
Üye
Memnunum
Zevkli geçiyormu günlerin desem ne dersin?
Berlin Boleyn
3gün zevkliyse 4 gün zevksiz..
gezmeyi severmisin desem?
X-LifeHard
Üye
Bisikletle gezmeyi severim
Haftanın en sevmediğiniz günü ne desem ne dersin?
Berlin Boleyn
cumartesi günü..
senin en sevmediğin gün desem?
X-LifeHard
Üye
Salı, çarşamba ve perşembe
En mutlu olacağınız şey nedir desem ne dersin?
Berlin Boleyn
en mutlu olduğum şey kankamın istanbula gelmesi,beraber olmamız ve şarkı söylemek..
niçın salı çarşamba ve perşembe?(bermuda şeytan üçgeni)
X-LifeHard
Üye
Aynen öyle bermuda hesabı
Sevmediğin arkadaşın varmı desem ne dersin?