........ Desem Ne Dersin ?

Toffee

Üye
hiç bir şey değişmedi desem
 

Toffee

Üye
evet diyip ben çıkıtyorum snra gelicem desem
 

Toffee

Üye
gelicem ablası
biraz ders çalışayım en geç bi saate burdayım
 

Reşwan

Emekli Yönetici
hayat güzeldir yaşamayı bilene arkadaşlık güzeldir paylaşmasını bilene.. desem ne dersin.?
 

Reşwan

Emekli Yönetici
teşekkür ederim desem
 

Dafny

Üye
bse deil desem
 

aRdiLê

Üye
baŞım aqRımaya baŞLadı deSem
 

aRdiLê

Üye
aqRı keSİci iyi qeLmiyoR deSem
 

Dafny

Üye
uyumaya calıs desem
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Uyuyamam çalışıyorum gece uyurum ancak desem ne dersin
 

Utku

Üye
uyu o zaman desem
 

Utku

Üye
bırak bu işleri desem
 

Reşwan

Emekli Yönetici
maxicep'i bırakmak olurmu hiç desem
 

Utku

Üye
hadi lenn ordan desem