........ Desem Ne Dersin ?

Üşümezmiyim derim
Hayat çok sıkıcı desem...
 
    Konu Sahibi
Haklısın Derim
Amaa Hayatı Sıkıcı Yapan İnsanlar Desem Ne Dersin ?
 

'Davut

Üye
Hıımmm güzel lafmış derim....

Hayat sıkıcı ise niye yaşıyorsun desem ne dersin...:
 
Sıkıcı olsa bile ufak ayrıntıları beni mutlu ediyor derim
Yarın benim doğum günüm desem ....
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
İyiki doğdun derim
Konusunu açıyorum desem
 


Ayda bir kaç milyar kazanmak istermisin desem?
 
Ayda bir kaç milyar kazanmak istermisin desem?
Ayda Parayı Napayım Derim
Uzaya Çıkmak istermisin desem
 

DiaBLoS

Admin
Ben zaten çıktım . Sen geride kalmışsın derim
Hava harika desem?
 
Sen öyle diyosan öyledir

Sen hiç kırmızı kar gördün mü desem?
 
Banane
Karlar eridi desem

--------------- Ekleme ---------------

Mesajımın Önüne Geçmiş
 

DiaBLoS

Admin
Yooo .. Sen geçtin mesajın önüne asıl ..
 

DiaBLoS

Admin
Hep bu Ceza nın işi ..
 

DiaBLoS

Admin
Fazla değil ..
Sen ?
 
Hadi Lan Sensin Ceza Sana burdan 2 mesaj önceden uçarım akıllı ol Olmayan aklırı alırım he

Alicikler uğraşmaktan çok yorgun düştüm ama yıkılmadım ayaktayım
Sen yorgunmusun desem

--------------- Ekleme ---------------

Alicik Araya Girmesene Lan Sümüklü
 

DiaBLoS

Admin
Ceza hayranıyım ben .. Sagopa dan çok da iyiyiz ..
 
Ceza Kim be Sümüklünün Teki oda senin gibi Zaten Cezayı Rap'e Sagopa Sayesinde Geldi heheheyyy
 

DiaBLoS

Admin
Ceza en önce çıkan rep grubu canım . Naber . Sagopa daha dün çıktı .
 
Sohbet konusu değil burası uleyn

Başım ağrıcak gibi ne önerirsin desem?