DiaBLoS Admin Eh işte .. Pazartesi ne kadar güzel olabilir ki .. Hiç sevemedim şu günü yahu ..! Hava çok güzel desem ?
Eh işte .. Pazartesi ne kadar güzel olabilir ki .. Hiç sevemedim şu günü yahu ..! Hava çok güzel desem ?
Sehzade Üye yagmurlu havamı sewiyorsun derdm bi biskrem versem desem ne dersin?? zor bi cumle oldu xD
huri$ Üye allah allah hava guzel olsada burda bir sogukluk var derim artik kimseye guven olmuyor desem
DiaBLoS Admin Ohh ne güzel işte ... Birazını da Adanaya gönderin yahu . Bu kadar olmaz ki ? Adana da hava oldukça güzel desem ?
Ohh ne güzel işte ... Birazını da Adanaya gönderin yahu . Bu kadar olmaz ki ? Adana da hava oldukça güzel desem ?
fbforever Üye Ben daha alamadım derim Şu anda Ankara'da kar yağıyor desem... --------------- Ekleme ---------------
Ben daha alamadım derim Şu anda Ankara'da kar yağıyor desem... --------------- Ekleme ---------------