........ Desem Ne Dersin ?

uyumak istiyorum derim yarın akşama kadar
imza güzel olmuş desem
 

DiaBLoS

Admin
Eh işte .. Pazartesi ne kadar güzel olabilir ki .. Hiç sevemedim şu günü yahu ..!
Hava çok güzel desem ?
 

Sehzade

Üye
yagmurlu havamı sewiyorsun derdm
bi biskrem versem desem ne dersin??
zor bi cumle oldu xD
 
    Konu Sahibi
Sevmem Biskremı Derım
Sehzade Pesımden Gelmıs Desem Ne Dersin ?

 

DiaBLoS

Admin
Bir daha gelmesin derim ..
Mesai saati bitiyor desem.
 
sıkılmayan varmı derim
daha hafta sonuna 3 gün var desem
 
    Konu Sahibi
Hayır 2 Gün Varım Derim
oFF Sıkıldım Desem Ne Dersin ?
 

DiaBLoS

Admin
Dua oku derim bol bol ..
Hava çok güzel desem ?
 

huri$

Üye
allah allah hava guzel olsada burda bir sogukluk var derim
artik kimseye guven olmuyor desem
 

DiaBLoS

Admin
Ohh ne güzel işte ... Birazını da Adanaya gönderin yahu . Bu kadar olmaz ki ?

Adana da hava oldukça güzel desem ?

 
    Konu Sahibi
Adana Hepp Böle Derim.
Elımı Rendeledım Desem Ne Dersin ?
 

DiaBLoS

Admin
Geçmiş olsun derim .
Sıkıcı bir gündü desem ?
 
Hayırdır inşallah derim.
Yarın karne alıyoruz desem ne dersin?
 
Ben daha alamadım derim
Şu anda Ankara'da kar yağıyor desem...

--------------- Ekleme ---------------