Berlin Boleyn hımmm kral sensin kendimede kral demiş oldum. bende karliçe oluyorum doğal olarak çok zzekiyim desem
lovestar Üye olsun cevaplar tatmin ediciydi derim... çok uykun varsa uyuyabilrsin ben geceyi tek başıma tamamlarım,yalnız kralı oynarım desem ?
olsun cevaplar tatmin ediciydi derim... çok uykun varsa uyuyabilrsin ben geceyi tek başıma tamamlarım,yalnız kralı oynarım desem ?
Berlin Boleyn gönlüm seni yalnız bırakmaya el vermiyor ama sende yokluğumda konulara daha konsantre olursun gerçekten gözzümden uyku akıyor derim.. kendine iyi bak desem?
gönlüm seni yalnız bırakmaya el vermiyor ama sende yokluğumda konulara daha konsantre olursun gerçekten gözzümden uyku akıyor derim.. kendine iyi bak desem?
Sidretül Münteha Üye Konu Sahibi Başıma Neler Geldi Bi Bilsen Derim Artık Bazı Şeylerın Tadı Kalmadı Desem Ne Dersin ?
haltie Üye ™ мγdяєaм;1790492' Alıntı: Başıma Neler Geldi Bi Bilsen Derim Artık Bazı Şeylerın Tadı Kalmadı Desem Ne Dersin ? Genişletmek için tıkla ... vALLa haklısın be hacı derim nerde eski günler desem
™ мγdяєaм;1790492' Alıntı: Başıma Neler Geldi Bi Bilsen Derim Artık Bazı Şeylerın Tadı Kalmadı Desem Ne Dersin ? Genişletmek için tıkla ... vALLa haklısın be hacı derim nerde eski günler desem
huri$ Üye eski gunler eskide kaldi derim ama yine eskisi gibi olabilir hersey bizim elimizde desem ne dersin
haltie Üye evet katılıyorum aslında derim sadece insanların aklında hep güzel şeyler kaldığı için eskiler o yuzden güzeldir desem
evet katılıyorum aslında derim sadece insanların aklında hep güzel şeyler kaldığı için eskiler o yuzden güzeldir desem
huri$ Üye oda dogru derim hayat eksileriyle de artilariyla da guzel ya$amak guzel gulumsemek lazim desem