........ Desem Ne Dersin ?

lovestar

Üye
biziz derim

öylemiyiz desem?
 

Berlin Boleyn

evet en kral gececi sen ve ben
lovestar&Berlin Boleyn
 

Berlin Boleyn

hımmm kral sensin kendimede kral demiş oldum.
bende karliçe oluyorum doğal olarak

çok zzekiyim desem
 

lovestar

Üye
farkettim derim

ee kraliçe nerdeeeen nereye desem ?
 

Berlin Boleyn

hiç hatırlatma o hallerimi derim..

bu halimizzden memnunmusun desem?
 

lovestar

Üye
daha iyisi olamazdı derim

sen desem?
 

Berlin Boleyn

çok memnun ve mutluyum derim.

eee soracak soru gelmiyor desem
 

lovestar

Üye
olsun cevaplar tatmin ediciydi derim...

çok uykun varsa uyuyabilrsin ben geceyi tek başıma tamamlarım,yalnız kralı oynarım desem ?
 

Berlin Boleyn

gönlüm seni yalnız bırakmaya el vermiyor ama sende yokluğumda konulara daha konsantre olursun gerçekten gözzümden uyku akıyor derim..

kendine iyi bak desem?
 

lovestar

Üye
teşekkür ederim sen de kib derim...

çıkarım o zaman bende desem?
 

Berlin Boleyn

vardır bi bildiğin derim

ben uykuya gidiyorum
 

lovestar

Üye
tatlı rüylar diliyorum...

maxicep görüşmek üzere desem ?
 

huri$

Üye
burdayim ben
sen nerdesin gorunmuyosun desem
 
    Konu Sahibi
Başıma Neler Geldi Bi Bilsen Derim
Artık Bazı Şeylerın Tadı Kalmadı Desem Ne Dersin ?
 

haltie

Üye
™ мγdяєaм;1790492' Alıntı:
Başıma Neler Geldi Bi Bilsen Derim
Artık Bazı Şeylerın Tadı Kalmadı Desem Ne Dersin ?

vALLa haklısın be hacı derim
nerde eski günler desem
 

huri$

Üye
eski gunler eskide kaldi derim
ama yine eskisi gibi olabilir
hersey bizim elimizde desem ne dersin
 

haltie

Üye
evet katılıyorum aslında derim
sadece insanların aklında hep güzel şeyler kaldığı için eskiler o yuzden güzeldir desem
 

huri$

Üye
oda dogru derim
hayat eksileriyle de artilariyla da guzel ya$amak guzel gulumsemek lazim desem