dersane tavsiye ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
çokta farketmez hocaleı iyi olsun yeter ki bunuda orda dersanelere gitmiş öğrencilerden öğrenirsin
 
komsumun oglu ilkogretimde yenirenk lisede maltepeye gitti gozluk kullaniyordu bazilarinin gerici dediginiz o cemaat parasini verdi ve cocugun gozunu cizdirdiler ve o simdi askeri universite artik harp okulu mu neyse onda okuyo sorun olmaz yani
o işleri bana anlatma ben o insanlarla 4 sene yaşadım ayrıca yediğim kabı pislemem merak etme
 

Duran.Y

Üye
siyasi düşünceleri herkesi bağlamaz ama adamlar işini ciddi yapıyo, Fem
 
önemli olan kendisi. Gerçekten istiyorsa çoğu dershane faydalı olur
 
abi alintiyi senden yaptim ama laf baskasinaydi yanlis anlama (kizim sana soyluyom gelin sen anla olayi )

alıntı kime yapıldıysa laf ona gider dikkatli olalım lütfen ayrıca göz çizdime olayları normaldir onlarda sen askeri sınavı kazan sonra bırak kendini şimdi onlar hakkında rahatlıkla bir sayfa yazı yazabilirim iyi ve kötü yönlerini oke:
 
Fem en iyisi bence seneye Fem'e devam edeceğim
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
Fem dersanesi ayın 23 ünde başlıyormuş onu biliyorum
kazanamazsam diye korkuyor ailesinin parası heba olacak diye korkuyor az para değil 4 milyar

- - - Eklendi - - -

matematiği 9 da iyiydi sonra boşverdi herhalde 2 senedir zayıf geliyor
 
öncelikle merhaba kardesim adam gibi bişeyler ögrenmek olsun adam akıllı istediklerini elde etmek olsun diosan baskalarına kulak asmıcaksın . ben fem diyorum gidipte baskalarını dinleyip yok cemaat yok zart zurt diyip gitmiceksende sen hata etmiş olursun . digerleri cekemediginden konusuyo ...
 

Lenneth

Üye
Bu sene sinava girmis biri olarak Fen Bilimleri der, gecerim.

Fem'in kaynaklari guzel gozuksede soru tipleri olarak lys ve ygs den epey uzak.
 

Oğuzhan

Üye
komsumun oglu ilkogretimde yenirenk lisede maltepeye gitti gozluk kullaniyordu bazilarinin gerici dediginiz o cemaat parasini verdi ve cocugun gozunu cizdirdiler ve o simdi askeri universite artik harp okulu mu neyse onda okuyo sorun olmaz yani

O aile de cemaatten yani haa pardon yeni ismiyle hizmetten
 

Paranoya

Üye
Herşey öğrencide bitiyor, ama tavsiye istiyorsan sınav derim. Ben 2 yıl gittim yine gideceğim gayette memnunum
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
çözüm nasıl ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...