Ders: Bayanları anlayalım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ders: Bayanları anlayalım
Gecenlerde dahada gelistirilen bir Deep Blue modeli, satrancta Kasparov'u yenmis. Bunu büyük bir basari olarak duyuruyorlar.
Satranc oynamak cok zor bir seymis gibi reklam yapiyorlar. Bu
dünyada yapilacak en zor karsilasma "bir kadini anlamak"tir.
Bunu bilmiyorlar. Ben de bu sorunu cok düşümdüm ve bir "kadinlari
anlama similatör " yaptim. Bu similatörün üzerinde calistigi
bilgisayar 16 cpu destekli, 2 GB memoryli ve saniyede trilyonlarca
hesaplamayi yapabiliyor. Bu kadar ugrastiktan sonra bile ilk
denememde bilgisayar yenilmekten kurtulamadi. Sokaktan cevirdigim bir bayan ile yapilan karsilasma loglari asagidadir:

1. müsabaka :
Kadin: - Bilgisayar söyle bakalim saclarimin yeni modelini nasil buldun?
Bilgisayar: - Böyle cok güzel olmussunuz efendim.
Kadin: - Onceden güzel degildim yani?
Bilgisayar: - Hayir önceden de güzeldiniz ama böyle cok güzel olmussunuz efendim.
Kadin: - Onceden bu kadar g|zel degildim yani?
Bilgisayar: - Hayir efendim önceden de cok güzeldiniz.
Kadin: - Simdi pek o kadar güzel olmamisim ama?
(bilgisayar çöker)

2. müsabaka :
Kadin: - Bilgisayar, erkek arkadasimdan ayrilmak istiyorum ben.
Bilgisayar: - Pek mutlu degilsiniz zaten efendim, ayrilin bence.
Kadin: - Ama onu seviyorum.
Bilgisayar: - O zaman konusarak sorunlarinizi çözmeyi denemelisiniz.
Kadin: - Yüzünü görmek , sesini duymak bile istemiyorum o hayvanin.
Bilgisayar: - o zaman mail atin görüsmeyeceginizi söyleyin.
Kadin: - Hayir ondan ayrilamam.
Bilgisayar - Kendinize biraz zaman taniyin, duygulariniz düsünceleriniz
netlessin.
Kadin: - Ne istedigimi biliyorum ben. Onunla asla olmaz.
(bilgisayar çöker)

3. müsabaka :
Kadin: - Bilgisayar, sen beni sevmiyorsun.
(bilgisayar çöker)
 

mAd_girL

Üye
:d bu kadınlardan çektiğimiz nedir ya
 

Caine

Üye
bilgisayar bile çöküyorsa garibim erkekler ne yapsın :
 
Bilgisayarın çöküp kurtulma gibi bir şansı... :
 

ChavRash

Emekli Yönetici
En azından bilgisayar çökerek kendini kurtarıyor, biz n'apcaz?
 

mAd_girL

Üye
eheuee.. ben sizi düşünerek demiştim yoksaaaaa.. kadınlar başımızın tacı P:P mı acabaa ? :d
 
Bile bile yine aradı buldu
Dağıttı yıktı külleri savurdu
Ah kaçamadım
Beni yine yakaladı eyvah

Cefası cezası tüketti beni
Kaba saba sözlerim dondu
Çözülemedim
Düğümledi beni eyvah

Deli ediyor beni yalanları deli
Huzursuz ediyor bakışları beni
Terkedemedim hacıladı beni
Eyvah

Başımın belası, ambalaj hatası
Bu kadın gecemin korkulu rüyası
Havada karada o hep yanımda
Her yerde bu kadın
Ölürüm sonunda

Beni arıyor, soruyor
Geliyor eyvah
Geri dönüyor, yemin ediyor
Beni seviyor eyvah

diye şarkısı da vardır... :
 
bayanlar anlaşılmaz anlatılmaz sadece yaşanır.....

uğraşmayın bizle ya bayanların olmadığı bi dünyada ne kadar yaşayabilirsiniz ki?......:
 
pc degil bu konumalara ben bile cokerm beni windows bile kurtaramaz artık heheheheheheh
 

Caine

Üye
yasminoz' Alıntı:
bayanlar anlaşılmaz anlatılmaz sadece yaşanır.....

uğraşmayın bizle ya bayanların olmadığı bi dünyada ne kadar yaşayabilirsiniz ki?......:
bayanlar anlaşılmaz,anlatılmaz yaşanır demişssin, bayansız bir dünyayıda daha görmedik? heralde oda anlatılıp söylenmez, YAŞANIR
 
mAd_girL' Alıntı:
eheuee.. ben sizi düşünerek demiştim yoksaaaaa.. kadınlar başımızın tacı P:P mı acabaa ? :d
Acaba mı? Yoksa biz erkekler kadınlarla "köprü" muhabbeti mi yapıyoruz. (Köprü muhabbeti: "Köprüyü geçene kadar ayıya dayı derler" atasözünün kısaltması). Menfaatimiz sona erince kurtulmaya çalışıyoruz kadınlardan.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...