Derbi pişmanlığı

    Konu Sahibi
Derbi pişmanlığı
@DiaBLoS aramızda geçen muhabbet niye oynamamki
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Burak Altun, ANIL, DiaBLoS ve 2 diğerleri

DiaBLoS

Admin
Büyük adamsın halis baba.
 
Tepkiler: Mad EagLe

ANIL

Admin
Bu muhabbeti bir yerden hatırlıyorum ama neyse
 
Tepkiler: Mad EagLe
Bence git iddia bayisine de ki "Ben böyle bir tahmin yaptım tuttu fakat oynamadım ama sen parasını ver". Yine çok düşünüyorum
 
Tepkiler: Baydırman

DiaBLoS

Admin
Halis, bu konuda harbiden usta.
 

avast

Üye
Bize de accik tiyo versin o zaman :
 
    Konu Sahibi
kupon parası için yaptığım kupon maç bitse de kupon yapsam
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

avast

Üye
E gösteriyor bize de şöyle bari
 
    Konu Sahibi
Sistem 3-4 en fazla 1 maçtan yatar o da sürpriz olmazsa
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

avast

Üye
Yarin atarim ;D sen oynadigin her kuponu bana ozelden atsan çok güzel olur aslinda : yatmasi önemli değil yollasan yeter