Haberci
Üye
Derbi öncesi Güvenlik Konuşuldu
İl Güvenlik Kurulu, F.B-G.S derbisi ile ilgili alınacak önlemleri görüştü. Derbide G.Saray taraftarına 2250 kişilik yer ayrılacak, 4000 polis görev yapacak. İlk kez uygulanacak...
18 Nisan 2006 15:45
<div align="center"></div>
İl Güvenlik Kurulu ve kulüp yöneticileri, cumartesi günü oynanacak F.Bahçe-G.Saray derbisi ile ilgili alınacak önlemleri görüştü.
İstanbul Valisi Muammer Güler, alınacak önlemlerle ilgili şu açıklamaları yaptı: "Derbide Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Galatasaray taraftarına 2250 kişilik yer ayrılacak.
Derbi maçın oynanacağı gün yoğun güvenlik önlemleri alınması kararlaştırılırken, stad çevresinde 4000 polis görev yapacak.
İlk kez gerçekleştireceğimiz bir uygulama var... Maça gelen taraftarların üzerindeki bozuk paralar stad girişine koyulacak kumbaralara Kızılay'a bağışlanacak.
Toplu ulaşıma izin verilmeyecek.
Bu derbi bir fırsattır. Bu derbi Fair Play ruhu açısından her iki takımdan da özverili davranmalarını istiyoruz. Taraftarlardan da kurallara uymalarını rica ediyoruz.
Bu derbi için her türlü tedbiri almaya muktediriz. Futbol kamuoyunun da tansiyonu düşürücü açıklamalarda bulunması gerekir. Konuyu fazla abartmamak gerekir.
Kulüp başkanlarında birlik beraberlik mesajı verecek davranışlarda bulunmasını temenni ediyoruz. Ben isterim ki kol kola birlikte yürüyerek stada girsinler.
18 Nisan 2006 15:45
<div align="center"></div>
İl Güvenlik Kurulu ve kulüp yöneticileri, cumartesi günü oynanacak F.Bahçe-G.Saray derbisi ile ilgili alınacak önlemleri görüştü.
İstanbul Valisi Muammer Güler, alınacak önlemlerle ilgili şu açıklamaları yaptı: "Derbide Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Galatasaray taraftarına 2250 kişilik yer ayrılacak.
Derbi maçın oynanacağı gün yoğun güvenlik önlemleri alınması kararlaştırılırken, stad çevresinde 4000 polis görev yapacak.
İlk kez gerçekleştireceğimiz bir uygulama var... Maça gelen taraftarların üzerindeki bozuk paralar stad girişine koyulacak kumbaralara Kızılay'a bağışlanacak.
Toplu ulaşıma izin verilmeyecek.
Bu derbi bir fırsattır. Bu derbi Fair Play ruhu açısından her iki takımdan da özverili davranmalarını istiyoruz. Taraftarlardan da kurallara uymalarını rica ediyoruz.
Bu derbi için her türlü tedbiri almaya muktediriz. Futbol kamuoyunun da tansiyonu düşürücü açıklamalarda bulunması gerekir. Konuyu fazla abartmamak gerekir.
Kulüp başkanlarında birlik beraberlik mesajı verecek davranışlarda bulunmasını temenni ediyoruz. Ben isterim ki kol kola birlikte yürüyerek stada girsinler.
