synergy11
Üye
Depo Hafızası Sorunu
Telefonumu Ovi Suite modi ile bilgisayara bağladığıımda depo hafızası gözüküyor fakat depolamada bağladığım zaman sadece hafıza kartımı görebiliyorum :S bunun çözümünü bilen varsa yardımcı olabilirlermi ? 
----------Eklendi @ 20:16:01 ---------- Yazıldı @ 18:31:53 ----------
bilen yokmu ya :S

----------Eklendi @ 20:16:01 ---------- Yazıldı @ 18:31:53 ----------
bilen yokmu ya :S
