Depo Hafızası Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
synergy11

synergy11

Üye
    Konu Sahibi
Depo Hafızası Sorunu
Telefonumu Ovi Suite modi ile bilgisayara bağladığıımda depo hafızası gözüküyor fakat depolamada bağladığım zaman sadece hafıza kartımı görebiliyorum :S bunun çözümünü bilen varsa yardımcı olabilirlermi ? :)

----------Eklendi @ 20:16:01 ---------- Yazıldı @ 18:31:53 ----------

bilen yokmu ya :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt