Demirören Kobe için ABD'ye gidiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Demirören Kobe için ABD'ye gidiyor


Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören, yıldız oyuncu Kobe Bryant ile görüşmek üzere bugün ABD'ye gidecek.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, bugünkü yönetim kurulu toplantısının ardından NBA'in ünlü basketbolcusu Kobe Bryant'ın transfer görüşmesini yapmak üzere ABD'ye hareket edecek.
Beşiktaş, uzun süredir kadrosuna katmak için uğraş verdiği süper yıldız Kobe Bryant'ın transferini artık sonuçlandırmak istiyor.
NBA'deki lokavt görüşmelerinin olumsuz ilerlemesi ve uzlaşmanın uzun süreceğinin açıklanmasının ardından, Beşiktaş Kobe ile görüşmelerine hız verdi.
Bugün ABD'ye gidecek olan başkan Demirören, Kobe ile görüşecek.
Beşiktaş daha önce New Jersey Nets'in yıldız oyuncusu Deron Williams ile anlaşmaya varmıştı.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
inşallah gelir de maçlara giderim.
Sonuçta adam veliaht :oke:
 

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
433
Kingmortall
India
Cevap
0
Görüntüleme
405
India
Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
447
India
India
Cevap
0
Görüntüleme
495
India
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
504
Kingmortall


Üst Alt