Delircek durumdayım !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tufless

Üye
    Konu Sahibi
Delircek durumdayım !
Arkadaşlar telefonu flashladım. Ve telefona microsoft apps yüklendi. O günden beri mesajlar gönderilmiyo yada 5 10 dk sonra iletiliyor. Kafayı yicem artık. Genelde forumdaki arkadaşlar bundan kaynaklandığını söylüyorlar. Yardımcı olurmusunz lütfen
 
Ayarlar->Yüklemeler->Yüklü uygulamalar kısmından microsoft apps uygulamasını kaldırabilirsiniz

olmazsa yine buradayız yardımcı olmaya çalışırız
 

apache61

Üye
neden başka bir CFW le flashlamıyorsun . yada biraz beklersen burda nokia cooker kullanmayı bilenler vardır o program ile flashladığın CFW den onu çıkartabilirsin eğer sana sorunun kaynağını söyliyenler doğru söylüyorsa .
 

bayon

Üye
sms güncellemesi var onu yüklersen sorunun düzelebilir

- - - Eklendi - - -

buyur linki bu da http://qfs.mobi/f320067
 
Arkadaşın belirttiği linktir buyrun

Link:
 

MaxipmaN

Üye
bende sorun yok microsoft apps abartılıyor bence
 

tufless

Üye
    Konu Sahibi
sms güncellemesini yaaptım fakat aynıı
 

asigsasi

Üye
belki de sebeke de sorun var
 
Belle iken sorun yaşatmıştı.Ama Refreshken kaldırmazsan sorun olmuyor pek.Telefondan telefona değişebilir.Çözümü yazılımdan bazı programlar ile çıkart.Yada CFW yükle.
 

hizan

Üye
arkadaşım telefon modeli ve yazılım sürümü belirtmemişsin.

microsoft apps yalnızca downrage yolu ile silinebiliniyor başka çaresi yok.

senin telefonda downrage var ise yap silinir.

- - - Eklendi - - -

arkadaşım telefon modeli ve yazılım sürümü belirtmemişsin.

microsoft apps yalnızca downrage yolu ile silinebiliniyor başka çaresi yok.

senin telefonda downrage var ise yap silinir.
 

Plesk234

Üye
Telefon Cfw At Rahatla Kardeş. Fazla Zor Değil FORMAT ATMA
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...