'Deli' Youtube'da ikinci sırada

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hellboy®

Hellboy®

Üye
    Konu Sahibi
'Deli' Youtube'da ikinci sırada
Mor ve Ötesi'nin Eurovision yarışmasına katılacağı şarkısının klibini, 1 milyon 300 bin kişi izledi.

Video paylaşım sitesi Youtube'da Mor ve Ötesi'nin klibi "Deli"nin, Eurovision yarışmasına katılacak şarkılar arasında en çok izlenenler sıralamasında ikinci olduğu belirlendi.
20 Mayıs'ta Belgrad'da Eurovision şarkı yarışması birinci yarı finalinde Türkiye'yi temsil edecek olan Mor ve Ötesi grubunun klibi "Deli", yarışamaya katılacak şarkılar arasında video paylaşım sitesi Youtube'da ikinci sıraya yerleşti.
Eurovision Şarkı Yarışması'nın resmi internet sitesine göre, İspanyol Rodolfo Chikilicuatre tarafından seslendirilen, "Baila El Chicki Chicki" adlı şarkı 8 milyon 400 bin defa seyredilerek birinciliğe ulaştı.
İkinci sırada Mor ve Ötesi bulunuyor. Mor ve Ötesi'nin "Deli" adlı şarkısı 1 milyon 300 bin izleyiciye ulaşırken, İrlandalı Irelande Douze Pointe in söylediği "Dustin the Turkey" adlı eser 1 milyon 200 bin kullanıcını ilgisini çekerek üçüncü sıraya girdi.
 


mservank

mservank

Üye
bu ispanyanın şarkısı neymiş böyle izlenmiş merak ettim bakayım hemen

--------------- Ekleme ---------------

şarkı belli ki merak edildiği için izlenmiş bir izleyen bi daha izlemez sanırım
 
kyoman

kyoman

Üye
şahsen Ispanya Yı Temsil Edecek şarkıyı Beğenmedim.bana Göre Bizimki Daha Güzel
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
    Konu Sahibi
şahsen Ispanya Yı Temsil Edecek şarkıyı Beğenmedim.bana Göre Bizimki Daha Güzel
evet ya cok sacma bısı olmus bızım Ajdar sarkıları tarzı ama boyle sacma sapan sarkılar begenılıyor .
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ispanyanın ki komik...bizim ki güzel değil...irlandanınki de eski türk filmlerinde ki disco müziklerine benziyo... :ehe :ehe

bi de yunanistanı dinledim o güzel gibiydi...diğerlerini bilmiyorum...
 
keremerson

keremerson

Üye
Bu sene pek umudum yok benim
 
rockclimber

rockclimber

Üye
Ben neden konudaki ilk mesaji göremiyorum acaba ?
Yardim edermisiniz.:allalla:


Edit: Tamam buldum
Forum ayarlarindan /Konu ve Mesaj gösterimi/ normal yeni mesajlar önce yaptigim icin
konuda en son yazilan yazi görünüyormus eski yapinca düzeldi
Bana :bann:
 
canturgay

canturgay

Üye
KALOMİRA....:islik
 
blackmetalic

blackmetalic

Üye
ASLINDA 1. OLMASI GEREKİ ÖLE HOKKABAZLAR FALAN ÇOK İYİ BİR FİKİR
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

mürteza16
Cevap
2
Görüntüleme
523
mürteza16
x-scarface
Cevap
0
Görüntüleme
723
x-scarface
doctorrr
Cevap
1
Görüntüleme
836
ahmetkartal
.SeRDaR.
Cevap
0
Görüntüleme
710
.SeRDaR.
Mustafa Furkan
Cevap
17
Görüntüleme
11K
Salih Baba™


Üst Alt