Telefon Tavsiyesi Değişik bi sorum var :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
Değişik bi sorum var :D
arkadaşlar benim telefonla yapacagım şeyler belli. yapakcaklarım


*Cafelerde AVM'lerde sorunsuzca Wifi kullanabilmek ve iyi çekmesi lazım
*Müzik dinlemek (Özellikle kulaklık)
*Haritaları sorunsuzca kullanmak
*İnternnete video izlemek
*Kullanışlı uygulamalar yüklemek ve kullanmak
*Eğlenceli oyunları takılmadan oynayabilmek
*Kamerası çok iyi lazım değil ama iyi sayılcak derecede olması lazım

c7 bunları karşılar x6 da karşılarmı ?
para önemli tabi

x6 daha bi karizmatik geldi bana ondan sordum. c7 S^3 x6 S60v5 pek fark olurmu uygulama çart curt bulunurmu. önemliside wifi ?

ayrıca x6 8 gb ve 16 gb arasındaki fark ne hafızamı ? bide harfıza kartı tkılırmı bunlara
 

Starsley

Aynı konuyu açmışsın farkla c7 okumadan söylüyorum
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
 
çekim güçlerine bakmak lazım ama genelde aynı olur avm lerde..

çünkü yakının da olur.

eğer farklarını düşünüyosan maddi olarak X6 al.

C7 850 falandı.
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
Aynı konuyu açmışsın farkla c7 okumadan söylüyorum

hayır hayır c7 mi x6 mi demiyorum c7 süper bi telefon ama x6 da dediklerimi karşılarmı ?
yapacaklarım belli zaten


--------------- Ekleme ---------------

 
ipod touch 4 e bak.yanına konuşmalık telefn alırsın.konuşma dışında saydıklarınn hepsini rahatça yapabilirsin(kamerası 0.7 mp haberin olsun)
 
X6 deforme oluyor hemde 2 ayı geçmeden. o yüzden sırf karizması yüzünden alıcaksanda c7 daha mantıklı. şayet metal kasa vede çizilmez dayanıklı bir ekran yapısı var ve başka telefon elbette düşünme bence sen direk git bi c7 al. zaten nokiayıyı kafaya koymuşsun anlaşılan.
 

pasha14

Üye
X6 S60v5 işletim sistemine sahip olan bir telefon C7 ise ; S^3 kullanıyor. S^3 yeni bir işletim sistemi artık oyun , uygulama gibi şeylerde onun üzerine gidiliyor. Ayrıca Nokia yeni bir güncelleştirme çıkartacak bu güncelleştirmede C7'ye bir sürü yeni özellik gelecek diğer özellikleri daha kullanışlı ve çok daha iyi hale gelecek. Kısacası X6'yı tavsiye etmiyorum C7 almalısın.
 

log1n

Üye
c7 ağır basıyor.
 

Masha

Üye
Bence sen Nokia dan vazgeç başka telefonlara yönelmen tavsiye edilir. Nokia artık kendi kendine yetmiyor eskisi gibi değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...