Dede Neden Banlandı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

marist

Üye
    Konu Sahibi
Dede Neden Banlandı ?
Evet Arkadaşlar Dede neden banlandı ? Kendi isteğiyle mi banlandı bileniniz var mı ?
 
çok terbiyeli ve düzeyli yorumlarından dolayı, sen daha iyilerine layıksın, sorun sende değil bizde dediler banladılar
 
Tepkiler: .NeXuS., CABBAR, .caner. ve 5 diğerleri

Revengeful

Emekli Yönetici
Bir gün herkes banlanacak
 
Tepkiler: .NeXuS., BrainHacker, Invoke ve 1 kişi daha
Dedeye sahip çıkalım dedeye
 
Tepkiler: 0MG90
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: BrainHacker, Ccihat67, yaren_dede ve 2 diğerleri
Herkesin hatası olabilir.
Herkes banlanabilir.
 
Tepkiler: 0MG90

esmeran3

Üye
Kaç gündür bende merak ediyorum kardeşim ya iyiki konu açtın
 
Önemli olan ne kadar süre ceza aldığı
 

Enes

Üye
1 ay banlandı sanırım
 

Enes

Üye
Ayrıca şu an kendi isteğiyle forumdan uzaklaşma yok ki
 

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Dede, kendisine saygı duyduğum birisidir. Forum kurallarını uygularken herkese eşit davranıyoruz arkadaşlar. Kural ihlali yapmış ve bunun sonucunda banlanmıştır.
 
Tepkiler: esmeran3

esmeran3

Üye
Peki ban süresi ne kadar Sayın
xavwmaxi
 

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Dedenin ceza puanı 20 olduğu için 1 aylık ban almıştır.
 
Tepkiler: 0MG90 ve esmeran3
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...