By Mustafa
Üye
Death Phone
Ya arkadaşlar dha önceden zten bi konu açmştım linki buyrun : http://www.maxicep.com/symbian-3-yazilim-destek/death-phone-flasladim-ama-721651.html
Flastan snra düzeldi kısmen snra bide format attım. 3-4 gün sorun yoktu gene usb yi taktım bi bktım tlefon kitlenip druyor. kendi kendine res atp druyo delirdim garantiye mi versem artık ? yksa bidaha mı flaslasam.
Flastan snra düzeldi kısmen snra bide format attım. 3-4 gün sorun yoktu gene usb yi taktım bi bktım tlefon kitlenip druyor. kendi kendine res atp druyo delirdim garantiye mi versem artık ? yksa bidaha mı flaslasam.
