Daniel Güiza'ya 12 milyon Euro

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Daniel Güiza'ya 12 milyon Euro



Daniel Güiza'ya 12 milyon Euro







Atletico Madrid, iki oyuncudan birinin satılması halinde Dani Güiza için Fenerbahçe'ye 12 milyon Euro'luk teklif yapacak

Sabah Gazetesi'nin haberine göre Forlan ve Agüero'nun durumunun netleşmesini bekleyen Atletico Madrid, iki oyuncudan birinin satılması halinde Dani Güiza için Fenerbahçe'ye 12 milyon Euro'luk teklif yapacak.

Fenerbahçe'de kriz haline gelen Dani Güiza için A.Madrid'in 12 milyon Euro'yu gözden çıkardığı ileri sürüldü. Diego Forlan ya da Sergio Agüero'nun durumunun netleşmesini bekleyen İspanyol kulübü, iki oyuncudan birinin satılması halinde Fenerbahçe'ye teklifini iletecek.

YILDIRIM SATMAYACAK
Ancak Zenit'ten gelen Fatih Tekke artı 10 milyon Euro teklifine 'hayır' diyen Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın, İspanyol takımının muhtemel teklifine de olumsuz yanıt vermesi bekleniyor. Yıldırım'ın Güiza'yı 17 milyon Euro'dan aşağı bir rakama satmayı düşünmediği öğrenildi.

MORİENTES 3 YILLIK SÖZLEŞME İSTİYOR
Güiza'nın İspanya'ya transfer olması durumunda alınması düşünülen Morientes transferinde pürüz... Bonservisi elinde olan futbolcunun Fenerbahçe'den 3 yıllık sözleşme ve senelik 1.8 milyon Euro istediği, F.Bahçe'nin ise 1.5 milyon Euro'dan 1+1 sözleşme teklif ettiği öğrenildi. Morientes diretirse transferden vazgeçilecek. internetspor

--------------- Ekleme ---------------

Bence Satılmasın guiza başkana Katılıyorum geçen sezon kötü olmasına rağmen büyük maçlarda goller attı futboldan az bir şey anlıyorsam bu sezon guizayı kimse tutamaz daum onun yanına semihi koyar ve ikisi birlikte çok gol atarlar
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
İyi bir fiyat biçilmiz, alıcı bulunursa gönderilsin.
 
arslansem

arslansem

Üye
Bu adama bu kadar para verilir mi yaa :D
 
Atakan

Atakan

Üye
Güiza satılmasın ya o daha fazla eder :ehe
Güiza Güiza!!! :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Alay konusu etmeye çalışılan adam Dünyanın en iyi milli takımında oynuyor..

O zaman İspanyollar futboldan anlamıyor..!
Ya da konuşanlar çok iyi futboldan anlıyorlar.. Ne dersiniz..!
 
Atakan

Atakan

Üye
DiaBLoS™;1455750' Alıntı:
Alay konusu etmeye çalışılan adam Dünyanın en iyi milli takımında oynuyor..
O zaman İspanyollar futboldan anlamıyor..! Ya da konuşanlar çok iyi futboldan anlıyorlar.. Ne dersiniz..!
Alay ettiğim falan yok benim,
Ben Güizanın Fenerbahçe'de kalmasını destekliyorum zaten.Sen alay etti şeklinde yorumlamış olabilirsin,senin sorunun.
(Birileri Lincoln'e tezahürat yapınca alay etmiş olmuyor mu!?)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben isim falan vermedim NOKİADANŞAŞMA . Genel konuşuyorum Güiza ile dalga geçmeye çalışan tüm insanoğluyla alakalı.. ( Yani sen o vs vs kişi falan demiyorum ) .

Hatta bu söylemimi , Fenerbahçeli Yazarlı Selçuk Yula da gazetesinin sayfasında dile getirmişti.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aynen sözü şu ;

( Ya bizim Türk insanı yani konuşanlar futboldan çok iyi anlıyorlar , ya da İspanyollar futboldan anlamıyor hangisi diye soruyorum ben.)

Selçuk Yula
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bencede Kalsın guiza bu sene rakiplerin canını bayagı yakacak milli takımda attıgı iki golle bu mesajı dosta düşmana vermiştir
 
aquSTine^

aquSTine^

Üye
satsınlar şunu yaw
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güiza satılmasın ya o daha fazla eder :ehe
Güiza Güiza!!! :ehe


:kop:3. golden sonrada guiza guiza diye bagırdımı gs liler merak ediyorum keser döner sap döner yanlış hesap bağdattan döner
 
'Davut

'Davut

Üye
Sizi yakan Guiza kim gitmesini istiyor..............
O artık TAM FENERBAHÇELİ..................
Guiza gitmesin be abi............
Daha ne canlar yakacak............BEKLEYİN...................
 
Atakan

Atakan

Üye
:kop:3. golden sonrada guiza guiza diye bagırdımı gs liler merak ediyorum keser döner sap döner yanlış hesap bağdattan döner
Hiç cevap vermeyerek bastım şikayet butonuna,şansa taraflı yöneticilerden birine denk geldi...
Yine cevap vermeyecektim neyse,Güiza 12 milyon euro etmez!Güiza denen adam Fb'de ne yaptı da 12 milyon euro etti? Arda'ya 15 milyon euro'yu yakıştıramayanlar objektif olsun biraz...
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
objektiflik böyleyse biz objektif değiliz guiza ya zenit takımı 12 milyon euro bonservis ücreti ile fenerbahçeye teklifde bulundu Klüb teklifi geri çevirdi arda meselesine gelince konu ile alakası olmadıgı için yorum yapmayacagım Şikayet olayı ise Gözümüzü budaktan Sakınmıyoruz forumdan banlanıcagımı bilsem doğru bildigimi saygı çerçevesi içinde Yazarım Kim şikayet ederse etsin
 
zibidi39

zibidi39

Üye
adamın mıllı mıllı takım forması 10 milyon eder zaten avrupada isim ve vitrin onemlı guiza papau yeni ginede oynasaydı ve yeni gine mıllı takımmı formasını gıyseydi bu kadar para verılırmıydı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TuRKGuCu
Cevap
6
Görüntüleme
540
ismailozcn
CABBAR
Cevap
5
Görüntüleme
631
TheLastWarrior
Baskentliia
Cevap
3
Görüntüleme
546
Baskentliia
hidayet02
Cevap
0
Görüntüleme
489
hidayet02
Baskentliia
Cevap
1
Görüntüleme
545
Haydar


Üst Alt