Dakota rose ~

Revengeful

Emekli Yönetici
hava atılacak bir tarafı yok, olmasada olur
 

M. tAHA

Üye
sevgili olunca ne olacak da bırakın
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Sevgilim yok olmasın engel olur zaten bana
 
Tepkiler: M. tAHA
Bazen kafayı sıyırtırır,yeri gelince de o kafayı ağrıtır
Sevgili olması bazen iyi değildir bazen de iyidir,aslın da 3-5 yıl geçince iyi oluyor ilk başlar sorun
 
beyler muhabbeti aşmayalım

- - - Eklendi - - -

beyler muhabbeti aşmayalım
 
Dakotanın gülü,bayır gülü gibide yorumlanır
himalayın tuzu gibi isim
çok aramış olsalar takma isimi
o değil de böyle takma isimlerin altın da başka birşey olabilir,pembe tavşan türünden mi yoksa
 
neyse ben eski sevgilim avril ı eve çağırıyorum, değişiklik iyidir
dakotoya sölemeyin ha