daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum yardım

Sponsorlu Bağlantılar

teknodew

Üye
    Konu Sahibi
daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum yardım
daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum nasıl kurucam acaba yardım
 


asdf1907

Üye
daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum nasıl kurucam acaba yardım

beta 4'den önce ki sürüm varsa kuramazsın. Güncel sürüm olduğu zaman eskisini kurmana izin vermez. Bu yüzden iOS 7 beta 4 dosyasını bulup indirmelisin, sonra kurmada sıkıntı olmaz.
 

teknodew

Üye
    Konu Sahibi
Yaptım yine olmadı 'iphone yazılım güncelleme sunucusuna erişilemedi veya sunucu geçici olarak kullanılmadığı için ... adlı iphone şu anda üncellenemiyor' çıkıyor hep
 

asdf1907

Üye
Yaptım yine olmadı 'iphone yazılım güncelleme sunucusuna erişilemedi veya sunucu geçici olarak kullanılmadığı için ... adlı iphone şu anda üncellenemiyor' çıkıyor hep

6 dan 7 ye geçiş yaptım şimdi ben de sıkıntı olmadı. shifte basmayı unutma.
 


Üst Alt