Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum yardım
Sponsorlu Bağlantılar
teknodew
Üye
Konu Sahibi
daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum yardım
daha önceden ios 7 kurdum şimdi kuramıyorum nasıl kurucam acaba yardım
beta 4'den önce ki sürüm varsa kuramazsın. Güncel sürüm olduğu zaman eskisini kurmana izin vermez. Bu yüzden iOS 7 beta 4 dosyasını bulup indirmelisin, sonra kurmada sıkıntı olmaz.
teknodew
Üye
Konu Sahibi
Yaptım yine olmadı 'iphone yazılım güncelleme sunucusuna erişilemedi veya sunucu geçici olarak kullanılmadığı için ... adlı iphone şu anda üncellenemiyor' çıkıyor hep
Yaptım yine olmadı 'iphone yazılım güncelleme sunucusuna erişilemedi veya sunucu geçici olarak kullanılmadığı için ... adlı iphone şu anda üncellenemiyor' çıkıyor hep