Daha Neler Görecegiz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
Daha Neler Görecegiz
Jeff Green 32 yaşinda, Arizona/ABD'li bir adam.. bir sure once
karisini kaybetmiş...kadin 29 yaşinda kalp krizinden ölmüş.. sevdigi
birini kaybetmek her insani sarsar ama bu adam nasil sarsildiysa
artik, karisinin topraga verilmesine 1 gun kala "onu kaybetmenin
acisina dayanamiyorum, alip eve geri getiricem" diye ayaklanmiş...
cenaze işleriyle ilgilenen gorevlileri arayip bunu onlara da soylemiş
ve izin istemi, adamlar aşirmişlar ama nasil olduysa izin
vermişler.. Jeff Green böylece "karicigim 7 kat topragin altinda
olacagina evimizde olsun" diyerek almiş karisinin ölüsünü eve
getirmiş... bununla bitmiyor, adam bir de "karim espri anlayii
gelişmi bi kadindi" diyerek onu yeni kahve sehpasi yapmaya karar
vermi!!!! Tam 6.000.00 $'a cesedin bozulmasini engelleyecek şekilde
ozel olarak tasarlanmiş koskoca bir cam masa yaptirmi, ve kadini o
camin icine yerleştirip masa diye salonun ortasina koymu!!!

Bunu duyan akrabalari ve arkadaşlari "bu adam siyirdi" diyerek artik
ona ugramiyorlarmiş.. ama soyledigine gore hala korkmadan evine girip
cikabilen birkac gercek dostu varmi.. buyrun. siz misafirlige
gittiginiz bir evde salonun ortasinda aşagidaki gibi biey gorseniz ne
yaparsiniz
 

kikaksk

Üye
bence adam karısını cok seviyomuş gercekten güsel bi olay ama cok ilginc tabi insaan oğlu daha neler yapacak neler...
 

slayer

Üye
olayı çok abartmış.....
 
Adamı kapatmak, kadının naaşını da kendi inanışlarına göre değerlendirmek lazım...
 

tofy

Üye
çok değişik bir durum ben o evde duramazdım
çok seviyormuş yazık adama çok üzüldüm
 
tek bi laf var bu durum için : yuhanesburger.
 

Caine

Üye
aşk bu
allah kimseye vermesin amaaa
 
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Jan 6 2006, 03&#58;34 AM) [post=246214]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
aşk bu
allah kimseye vermesin amaaa
[/b][/quote]
 

abuvice

Üye
Alla alla dünyada neler oluyor yahu.
 
Emeğine Sağlık Geçen Sene Okumuştum galißa
 

crows

Üye
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh manyağa bak deli olmuş bu millet ya
 

swedeniz

Üye
ben o eve hayatta girmezdim bide bira içiyolar
 

mAd_girL

Üye
bende yaa o eve hayatta giremezdim yuh artık iyice abartmışlar ya
 

jöly

Üye
çok ilginç bir durum
beni o eve hiçbir kuvvet sokamazdı hayatta girmezdim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...