hamza5806
Üye
-
Konu Sahibi
-
wifi veya data yı kapat dene bi.
Olmadi ne yazikki
link verebilir misin dostum ben yinede bir göz atayım
ben baska modlu bi apk indirip oynamştm ama modlu olduğy için zevki çkmadı başka apk dene
link verebilir misin dostum ben yinede bir göz atayım
hocam denedim senin romdan geçtim zaten touchwiz kullanıyordum poweramp ve duvar kağıdı değişimi olmadığı için birde asphalt 8 hiç çalışmadığı için geçtim bu romabenim romu deneyebilirsin(Wonderlight, forumda mevcut) sanırım o rom biraz eski. Bir de başka APK dene varsa apkmania'dan indir.
neyse bpşver teşekkürler önerilerin için
üzgnüm dostum baya oldu kim bilir nerde görmüştüm
başka apk bul
çok saol dostum ama bu apk data istiyormu yada apkmaniadan indirdiğim datalarla uyuşurmu acaba?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buyur
çok saol dostum ama bu apk data istiyormu yada apkmaniadan indirdiğim datalarla uyuşurmu acaba?
hemen deniyorum başkan bi dakkaapkmania dataları uyuşur sorun olmaz
hemen deniyorum başkan bi dakka
denedim baya stabildi hemen girdi ama ne yazikki kasa kasa oynattı ve oyundan attı cidden napıcam bilmiyorum ama benim anlamadığım galaxy s2 bu oyunu çok çok iyi fps de oynatıyor bizim cihazında bi 15-20 fps de oynatması iyi olurdu bu da v1 00 blkide ondan oluyor bilmiyorum ama umalımki bi ilaç falan çıksın çünkü ben şuan telefonun max gücüne ulaştığını düşünüyorum
samsung galaxy wtelefon modelin neydi?
bence vardır telefonu oyun için alıpta memnun kalan çok az gördüm onlarda anca angry birds oynuyordubaşka wonder ler de aynı sorun var mı acaba ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?