Daha Ne Yapayım

    Konu Sahibi
Daha Ne Yapayım
arkadaşlar samsung galaxy w cihaza sahibim ve asphalt 8 oynamak istiyorum telefona one of a kind final 28.2 game mode kurdum
işlemci:1.8
ram:376
antutu:5938
oyunu açınca 10-15sn sonra oyundan atıyor ben daha ne yapayım ne yükleyeyim ki bu oyunu oynayayım aranızda oynayan var mı bi yardımcı olun lüfen
 

UpOneTR

Üye
wifi veya data yı kapat dene bi.
 

-Emre

Üye
benim romu deneyebilirsin (Wonderlight, forumda mevcut) sanırım o rom biraz eski. Bir de başka APK dene varsa apkmania'dan indir.
 
    Konu Sahibi
benim romu deneyebilirsin (Wonderlight, forumda mevcut) sanırım o rom biraz eski. Bir de başka APK dene varsa apkmania'dan indir.
hocam denedim senin romdan geçtim zaten touchwiz kullanıyordum poweramp ve duvar kağıdı değişimi olmadığı için birde asphalt 8 hiç çalışmadığı için geçtim bu romaeğer bi yolunu bulupta bu oyunu oynatmayı başarırsan bu forumun en popi romuna sahip olursun

- - - Eklendi - - -



üzgnüm dostum baya oldu kim bilir nerde görmüştüm
başka apk bul
neyse bpşver teşekkürler önerilerin için
 

UpOneTR

Üye


buyur
 
Tepkiler: hamza5806

UpOneTR

Üye
apkmania dataları uyuşur sorun olmaz
 
    Konu Sahibi
denedim baya stabildi hemen girdi ama ne yazikki kasa kasa oynattı ve oyundan attı cidden napıcam bilmiyorum ama benim anlamadığım galaxy s2 bu oyunu çok çok iyi fps de oynatıyor bizim cihazında bi 15-20 fps de oynatması iyi olurdu bu da v1 00 blkide ondan oluyor bilmiyorum ama umalımki bi ilaç falan çıksın çünkü ben şuan telefonun max gücüne ulaştığını düşünüyorum
 

UpOneTR

Üye
telefon modelin neydi?
 

messevim

Üye
başka wonder ler de aynı sorun var mı acaba ?
 

ali.clay

Üye
Kardeşim gel oturup ağlayalım. Bizim wonderdan çektiğimizi gelin kaynanadan çekmiyodur.
Bende çalıştıramadım asphalt 8 i. Oyun menüde çok hızlı hiç kasmıyo tam açıyom arabalar geliyo. Gaza basacaz ama nerdee ekran öle kalıyor. Oyundan atıyor sonrada.
 
Tepkiler: hamza5806