<div class='quotetop'>(DeLmIrA @ Dec 25 2005, 08:16 PM) [post=237046]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
olur tabi olmazmi hemde "M"
Bu arada bişe daa var D3N1Z,in ekledigi fotodaki arabanın arka camında "NOVA" yazıo bu ispanyolca bi kelimedir türkçesi "GİTMEZ"
[/b][/quote]
ona dikkat etmemişdim sağolasın