Daciadan Bmw Olur Mu? Bi Gözat

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
D3N1Z

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
Daciadan Bmw Olur Mu? Bi Gözat





Bir söz vardır atalarımız söyemiş azimle s...n
 


DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
olur tabi olmazmi hemde "M"



Bu arada bişe daa var D3N1Z,in ekledigi fotodaki arabanın arka camında "NOVA" yazıo bu ispanyolca bi kelimedir türkçesi "GİTMEZ"
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Vay akılllara bak
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
İğrenç görüküyor...
 

^^AnaCOnDA^^

Üye
İyi düşünce bunu düşünebilmekde bi başarı
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Önü güzel ama arkası
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Dec 25 2005, 08&#58;16 PM) [post=237046]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
olur tabi olmazmi hemde "M"



Bu arada bişe daa var D3N1Z,in ekledigi fotodaki arabanın arka camında "NOVA" yazıo bu ispanyolca bi kelimedir türkçesi "GİTMEZ"
[/b][/quote]

ona dikkat etmemişdim sağolasın
 

CannYFoX

Üye
vay be adamlar neler yapıyo.....emeğine sağlık..
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
darkred

darkred

Üye
DeLmIrA nın verdiği resimde araba önden daha çok bmw ye benzemiş.ayırt etmek zor valla.D3N1Z in verdiğinde fake olduğu daha bi belli.tabi önden.takdir ettim adamları taklitte de sınır yok
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkdşlar tşkr eddiğiniz zaman daha fazla koyasım geliyor sağoalsınız
 

fb_olgac

Üye
önü çok benziyoda arka sı çok iğrenç ığğğ
 

RockFord Fosgate

Üye
arkaları facıa ama delmıranınkı super ya onden aynı&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;NOVA dıye bır otomobılde war bu arada chevrolet eskı 70 model fılan&#33;&#33;&#33;:)))
 
Caine

Caine

Üye
bmw bi görse varyaaa
güzelim arabanın adını batırmışlar resmen. başka araba olsa eywallah denirde dacia
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Süper yapmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt