Telefon Tavsiyesi D600 Mü 6680 Mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
D600 Mü 6680 Mi ?
arkadaşlar bu soru su sebeple lazım cunku bndekı 6680 i satıp D600 almayı dusunuorum arkadaslar forma yazı yazarak karsılastırıp fıkır verırısenız sevınecem beklıyorum
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ben olsam direk w800i alırdım samsungun yerine

Ama d600'de iyidir
 
    Konu Sahibi
cepix kardeşim bnn sony errıcson ıstemıom d600 ıle 6680 karsılastırılmasını ıstıom hm kafam bnmde d600 yattı gıbı ama sımdı d600 alırsam 6680 den daha fazla zarar edersem bnm ıcıme oturur bn bu formda her seyı ıle deerlendırılmesını ıstıorum
 
    Konu Sahibi
tmm d600 2 oy ama d600 ıse neden d600 6680 ıse neden 6680 yrumları beklıorum
 
D600 her konuda ustun 6680 den bı tek ısletım sıstemı yok+sesı kotuymus kullananlar dıyor bence D600 ama!!
 
    Konu Sahibi
yanı bn D600 prgram falan atmammı mesela msn gıbı veya baska turlu? ses sıstemıde 3d varmıs dıe duydum
 

kikaksk

Üye
sen d600 alcağına k750i veya w800i al..
 
hayır program atamazsın dolayısıyla msn de kuramazsın+tema yok+3d ses war ama cok kısık cıkıyo!!
 
    Konu Sahibi
hmm bu bnm fazla kafama yatmadı ozaman nokıa daha ıyı pekı k750i demıs karsıyakalı kardesım onada program atılmıormu bn muzık ıcın almıorum bana program olsun bırde ıste bn artık ozellıkten gectım sekıl olsun para olsa 8800 alsak da para az
 

ChavRash

Emekli Yönetici
D600'e program yükleme konusunda benim bir fikrim yok. Fakat diğer özelliklerinde D600 6680'den çok üstün bir telefon. Ses sistemi 3D doğru, fakat sesi biraz az veriyor dışarıya, kulaklıktan dinlemediğim için kulaklıktan nasıl ses verdiğini de bilemem fakat tahminimce iyi ses veriyordur.

Ses konusu senin için çok önemli değilse al derim, yok önemli dersen bence W800i daha uygun duruyor. Ama onu da sen istemiyorsun, o zaman D600, fakat D600'den ses verme konusunda başarı bekleme...
 
    Konu Sahibi
yaf zaten ses vermesı ccok muhum deıl ama 6680 dende eı verıosur dıe dusunuorum 3D var yanı 6680 de yok
 
bak kulaklık sesınde 6680 d600 den daha ıyı ses werıyo ben sana ole soylıyım!
 

kikaksk

Üye
k750i ye program yüklenmıyo ama oyun ve tema cok var ben en cok radyo ve müzik çaları kullanıyorum bide hafıza kartı aldımmı cok iyi olacak sen en iyisi kafana hangisi yatarsa onu al...
 

Sinem's

Üye
Yanlız D600'ün hoparlörden verdiği ses çok kötü, bana göre
 
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(gknky &#064; Mar 26 2006, 08&#58;47 PM) [post=304860]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
forever d600
[/b][/quote]


olm gknky ozaman sat telıde banada d600 alalım tum ıs sende bıtıo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...