ercunal
Üye
D600 Flaşını Nasıl çalıştırıyoruz
<span style="font-size:12pt;line-height:100%"> arkadaşlar d600 telefon hediye geldi bana!! amam bir türlü bu flaşını yakamıyorum çalıştıamıyorum!! bunu nasıl yapacaz hardımcı olun bir za met!!!!! şimdiden tşk !!!!</span>
