D600 Flaşını Nasıl çalıştırıyoruz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ercunal

Üye
    Konu Sahibi
D600 Flaşını Nasıl çalıştırıyoruz
<span style="font-size:12pt;line-height:100%"> arkadaşlar d600 telefon hediye geldi bana&#33;&#33; amam bir türlü bu flaşını yakamıyorum çalıştıamıyorum&#33;&#33; bunu nasıl yapacaz hardımcı olun bir za met&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; şimdiden tşk &#33;&#33;&#33;&#33;</span>
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
Kameraya girdikten sonra Sçnklr bölümünde Flaş yazar.

Ona tıklayınca zaten önüne opsiyonlar çıkacak ( Otomatik vs. )

Bu şekilde yakabilirsin
 

RockFord Fosgate

Üye
zaten otomatık calısması gerekmıyomu???
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Nasıl yani ?

Sen Flaşın yanmasını istemezsen yanmaz , Otomatik değildir , Manuel yani
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Yada normal Foto modundayken " 0 (sıfır ) " a bas
 

ercunal

Üye
    Konu Sahibi
arkdaşlar yardımcı oldunuz çok tşk ederim hepinize&#33;&#33;&#33;&#33; &#33;
 

safak05

Üye
kamera ayarlarından bakmayı denen
 

mir43

Üye
sıfır tuşuyla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt