jatvalca
Üye
d smartmı yoksa normal hd li uydu alıcımı?
selam arkadaşlar
hd tv aldım uydu alıcım eski olduğu için gelen teknik eleman cihazı hd alıcılı cihaz ile değiştirirsem görüntünün daha net ve güzel olacağı konusunda uyardı.
D smartta hd yayın var fakat bir süre sonra paralı oluyormuş.Normal alıcıda ise bildiğim kadarıyla hd yayın yok ama kararsız kaldım
ne yapmalıyım sizce.D smart kullanan arkadaşlar şu ücret işi nasıl oluyor
hd tv aldım uydu alıcım eski olduğu için gelen teknik eleman cihazı hd alıcılı cihaz ile değiştirirsem görüntünün daha net ve güzel olacağı konusunda uyardı.
D smartta hd yayın var fakat bir süre sonra paralı oluyormuş.Normal alıcıda ise bildiğim kadarıyla hd yayın yok ama kararsız kaldım
ne yapmalıyım sizce.D smart kullanan arkadaşlar şu ücret işi nasıl oluyor

