anilakarsu93
Üye
CX70 im sık sık kapanıyor :(
Arkadaşlar kullanmakta olduğum CX70 sürekli kendi kendine kapanıyor. Kapanma şekli de çok ilginç. Önce ekranın ışığı sönüyor ama ekran aynı kalıyor. Sonra da yavaş yavaş ekran siliniyor. Bataryanın bir parçası kırktı ve ben ona bağlıyordum durumu ama bugün yeni batarya alıp taktım ve sorun devam ediyor. Yardımcı olabilecek bir varsa şimdiden teşekkürler...

.Genelinin ömrü böyle son buldu.Hazır konuyu yakalamışken bilen arkadaşlardan nedenini öğrenmek iyi olurdu
